Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій

Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому сучасна концепція холістичного маркетингу встановлює, що призначення маркетингових комунікацій організації складається в просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її това...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2021
Hauptverfasser: Zaruba, Viktor Ya., Parfentenko, Irina A.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine 2021
Schlagworte:
Online Zugang:https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/226
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Economy of Industry

Institution

Economy of Industry
id oai:ojs.ojs.econindustry.org:article-226
record_format ojs
institution Economy of Industry
baseUrl_str
datestamp_date 2021-06-27T13:02:27Z
collection OJS
language Ukrainian
topic просування бізнесу
інтегровані маркетингові комунікації
веб сайти
соціальні медіа
spellingShingle просування бізнесу
інтегровані маркетингові комунікації
веб сайти
соціальні медіа
Zaruba, Viktor Ya.
Parfentenko, Irina A.
Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій
topic_facet просування бізнесу
інтегровані маркетингові комунікації
веб сайти
соціальні медіа
продвижение бизнеса
интегрированные маркетинговые коммуникации
веб сайты
социальные медиа
business promotion
integrated marketing communications
websites
social media
format Article
author Zaruba, Viktor Ya.
Parfentenko, Irina A.
author_facet Zaruba, Viktor Ya.
Parfentenko, Irina A.
author_sort Zaruba, Viktor Ya.
title Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій
title_short Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій
title_full Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій
title_fullStr Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій
title_full_unstemmed Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій
title_sort методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій
title_alt Методы использования веб сайтов в интегрированном продвижении бизнеса организаций
Methods of using websites in integrated business promotion of enterprises
description Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому сучасна концепція холістичного маркетингу встановлює, що призначення маркетингових комунікацій організації складається в просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її товарів і послуг, але й управління відносинами організації з усіма стейкхолдерами. Ці положення у повній мірі відносяться до українських промислових підприємств, які намагаються засвоювати зарубіжні ринки збуту.В якості ключового терміну для дослідження маркетингових онлайн комунікацій в статті вибрано поняття сайту. З точки зору свого призначення сайти представляють різного виду соціальні медіа, які полегшують їх користувачам спілкуватися і обмінюватися між собою мультимедійною інформацією. Сайти розглядаються як канали маркетингових комунікацій, в яких для просування бізнесу застосовуються певні методи. При цьому виникає проблема інтеграції каналів просування в єдину систему маркетингових комунікацій.Стаття присвячена аналізу методів просування бізнесу організацій за допомогою сайтів соціальних медіа та їх систематизації для створення інтегрованих маркетингових комунікацій.Проведено класифікацію веб сайтів у відповідності з тією роллю, яку вони можуть виконувати в інтегрованому просуванні бізнесу. Встановлено, що слід виділяти офіційні сайти організації, яка просуває свій бізнес, і сайти, які використовуються нею для отримання інформаційних послуг. Багато організацій мають два офіційних сайти: представницький  – для презентації свого бізнесу і транзакційний - для електронної торгівлі. Розробниками сайтів інформаційних послуг виступають їхні власники, для яких надання цих послуг становить зміст їх бізнесу. До цих сайтів відносяться соціальні медіа, що підтримують електронну пошту, соціальні мережі, блоги, месенджери. Проведено аналіз основних методів просування в різних соціальних медіа. Він дозволяє встановити необхідні логічні зв'язки між процесами просування по різних каналах комунікацій для їх інтеграції в єдину систему.
publisher Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine
publishDate 2021
url https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/226
work_keys_str_mv AT zarubaviktorya metodivikoristannâvebsajtívuíntegrovanomuprosuvanníbíznesuorganizacíj
AT parfentenkoirinaa metodivikoristannâvebsajtívuíntegrovanomuprosuvanníbíznesuorganizacíj
AT zarubaviktorya metodyispolʹzovaniâvebsajtovvintegrirovannomprodviženiibiznesaorganizacij
AT parfentenkoirinaa metodyispolʹzovaniâvebsajtovvintegrirovannomprodviženiibiznesaorganizacij
AT zarubaviktorya methodsofusingwebsitesinintegratedbusinesspromotionofenterprises
AT parfentenkoirinaa methodsofusingwebsitesinintegratedbusinesspromotionofenterprises
first_indexed 2025-09-24T17:21:29Z
last_indexed 2025-09-24T17:21:29Z
_version_ 1850411268193648640
spelling oai:ojs.ojs.econindustry.org:article-2262021-06-27T13:02:27Z Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій Методы использования веб сайтов в интегрированном продвижении бизнеса организаций Methods of using websites in integrated business promotion of enterprises Zaruba, Viktor Ya. Parfentenko, Irina A. просування бізнесу, інтегровані маркетингові комунікації, веб сайти, соціальні медіа продвижение бизнеса, интегрированные маркетинговые коммуникации, веб сайты, социальные медиа business promotion, integrated marketing communications, websites, social media Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому сучасна концепція холістичного маркетингу встановлює, що призначення маркетингових комунікацій організації складається в просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її товарів і послуг, але й управління відносинами організації з усіма стейкхолдерами. Ці положення у повній мірі відносяться до українських промислових підприємств, які намагаються засвоювати зарубіжні ринки збуту.В якості ключового терміну для дослідження маркетингових онлайн комунікацій в статті вибрано поняття сайту. З точки зору свого призначення сайти представляють різного виду соціальні медіа, які полегшують їх користувачам спілкуватися і обмінюватися між собою мультимедійною інформацією. Сайти розглядаються як канали маркетингових комунікацій, в яких для просування бізнесу застосовуються певні методи. При цьому виникає проблема інтеграції каналів просування в єдину систему маркетингових комунікацій.Стаття присвячена аналізу методів просування бізнесу організацій за допомогою сайтів соціальних медіа та їх систематизації для створення інтегрованих маркетингових комунікацій.Проведено класифікацію веб сайтів у відповідності з тією роллю, яку вони можуть виконувати в інтегрованому просуванні бізнесу. Встановлено, що слід виділяти офіційні сайти організації, яка просуває свій бізнес, і сайти, які використовуються нею для отримання інформаційних послуг. Багато організацій мають два офіційних сайти: представницький  – для презентації свого бізнесу і транзакційний - для електронної торгівлі. Розробниками сайтів інформаційних послуг виступають їхні власники, для яких надання цих послуг становить зміст їх бізнесу. До цих сайтів відносяться соціальні медіа, що підтримують електронну пошту, соціальні мережі, блоги, месенджери. Проведено аналіз основних методів просування в різних соціальних медіа. Він дозволяє встановити необхідні логічні зв'язки між процесами просування по різних каналах комунікацій для їх інтеграції в єдину систему. Использование цифровых инструментов в маркетинговых коммуникациях стало очевидным условием успешного бизнеса. При этом современная концепция холистического маркетинга устанавливает, что назначение маркетинговых коммуникаций состоит в продвижении бизнеса организации, которое включает не только продвижение её товаров и услуг, но и управление её отношениями со всеми стейкхолдерами. Эти положения в полной мере относятся к украинским промышленным предприятиям, которые стремятся осваивать зарубежные рынки сбыта.В качестве ключевого термина для исследования маркетинговых онлайн коммуникаций в статье выбрано понятие сайта. С точки зрения своего назначения сайты представляют собой разного вида социальные медиа, которые облегчают их пользователям общаться и обмениваться между собой мультимедийной информацией. Сайты рассматриваются как каналы маркетинговых коммуникаций, в которых для продвижения бизнеса применяются определённые методы. При этом возникает проблема интеграции каналов продвижения в единую систему маркетинговых коммуникаций.Статья посвящена анализу методов продвижения бизнеса организаций с помощью сайтов социальных медиа и их систематизации для создания интегрированных маркетинговых коммуникаций.Проведена классификация веб сайтов в соответствии с той ролью, которую они могут выполнять в интегрированном продвижении бизнеса. Установлено, что следует выделять официальные сайты организации, продвигающей свой бизнес, и сайты, используемые ею для получения информационных услуг. Многие организации имеют два официальных сайта: представительский -для презентации своего бизнеса и транзакционный - для электронной торговли. Разработчиками сайтов информационных услуг выступают их владельцы, для которых оказание этих услуг составляет содержание их бизнеса. К этим сайтам относятся социальные медиа, поддерживающие электронную почту, социальные сети, блоги, мессенджеры. Проведен анализ основных методов продвижения в различных социальных медиа. Он позволяет установить необходимые логические связи между процессами продвижения по различным каналам коммуникаций для их интеграции в единую систему. The use of digital tools in marketing communications has become an obvious precondition for a successful business. At the same time, the modern concept of holistic marketing establishes that the purpose of marketing communications is to promote business of a firm, which includes not only the promotion of its goods and services, but also the management of its relations with all stakeholders. These provisions fully apply to Ukrainian industrial enterprises that seek to develop foreign sales markets.In the paper the concept of a site was chosen as the key term for research of marketing online communications. From the standpoint of their purpose, sites represent different types of social media that make it easier for their users to communicate and exchange multimedia information with each other. Websites are viewed as marketing communication channels that use certain methods to promote business activities. This raises the problem of integrating promotion channels into a single marketing communications system.The paper is devoted to the analysis of methods of promoting business activities of enterprises using social media sites and their systematization to create integrated marketing communications.We have classified websites according to the role they can play in integrated business promotion. It has been established that one should highlight the official sites of an enterprise promoting its business activities and the sites used to obtain information services. Many enterprises have two official websites: a representative one for presenting their business activities and a transactional one for e-commerce. The developers of information services sites are their owners, for whom the provision of these services constitutes the content of their business activity. These sites include social media supporting email, social networks, blogs, instant messengers. The analysis of the main methods of promotion in various social media is carried out. It allows one to establish the necessary logical connections between the promotion processes through various communication channels for their integration into a single system. Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine 2021-06-12 Article Article application/pdf https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/226 10.15407/econindustry2021.02.125 Экономика промышленности; No 2(94) (2021); 124-140 Economy of Industry; No 2(94) (2021); 124-140 Економіка промисловості; No 2(94) (2021); 124-140 2306-532X 1562-109X 10.15407/econindustry2021.02 uk https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/226/278 Copyright (c) 2021 Economy of Industry