Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій

Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому сучасна концепція холістичного маркетингу встановлює, що призначення маркетингових комунікацій організації складається в просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її това...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2021
Hauptverfasser: Zaruba, Viktor Ya., Parfentenko, Irina A.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine 2021
Schlagworte:
Online Zugang:https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/226
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Economy of Industry

Institution

Economy of Industry