Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій
Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому сучасна концепція холістичного маркетингу встановлює, що призначення маркетингових комунікацій організації складається в просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її това...
Saved in:
| Date: | 2021 |
|---|---|
| Main Authors: | Zaruba, Viktor Ya., Parfentenko, Irina A. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine
2021
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/226 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Economy of Industry |
Institution
Economy of IndustrySimilar Items
-
Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій
by: Заруба, В.Я., et al.
Published: (2021) -
. МЕТОДИКА РОЗРОБКИ БРАНДМАУЕРА ВЕБ-ДОДАТКІВ
by: Khamdamov , R.Kh., et al.
Published: (2025) -
Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми
by: Махінов, В.М.
Published: (2011) -
Інститути громадянського суспільства як засіб реалізації державної політики у сфері інформаційної безпеки України
by: Поляруш, О.О.
Published: (2011) -
Історико-правові аспекти інформаційного протиборства в умовах воєнного стану (1941 – 1942 рр.)
by: Беланюк, М.В.
Published: (2011)