Методи використання веб сайтів у інтегрованому просуванні бізнесу организацій

Використання цифрових інструментів у маркетингових комунікаціях стало очевидною умовою успішного бізнесу. При цьому сучасна концепція холістичного маркетингу встановлює, що призначення маркетингових комунікацій організації складається в просуванні її бізнесу, яке включає не тільки просування її това...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2021
Автори: Zaruba, Viktor Ya., Parfentenko, Irina A.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine 2021
Теми:
Онлайн доступ:https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/226
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Economy of Industry

Репозитарії

Economy of Industry