Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
Предложена матрица маркетингового обеспечения производственно-коммерческой деятельности продовольственных компаний в соответствии с моделью потребительского маркетинга и прогнозируемыми экономическими факторами маркетинговой среды таких предпринимательских формирований. Это дало возможность обоснова...
Saved in:
| Date: | 2015 |
|---|---|
| Main Author: | Chebotarov, Viacheslav A. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Institute of Industrial Economics of NAS of Ukraine
2015
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://ojs.econindustry.org/index.php/ep/article/view/61 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Economy of Industry |
Institution
Economy of IndustrySimilar Items
-
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
by: Чеботарев, В.А.
Published: (2015) -
СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
by: Poita, Iryna
Published: (2024) -
РОЛЬ СТРАТЕГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
by: Poita, Iryna, et al.
Published: (2022) -
Типологізація базових наднаціональних інноваційних систем
by: Kravchenko, Sergey I., et al.
Published: (2019) -
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
by: Пойта, Ірина, et al.
Published: (2019)