СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДВОБІЧНОГО ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБМІНУ МІЖ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ, СИСТЕМОЮ ЗБЕРІГАННЯ ТА MICROGRID

The optimized use of electric vehicles has great potential, as their use is possible not only for their charging, but also for auxiliary services. For a more reliable operation of the Microgrid, and when there are no conditions for returning energy to the network, it can be given through the energy...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2025
Hauptverfasser: Бєлоха, Г.С., Стржелецьки, Р.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2025
Schlagworte:
Online Zugang:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1704
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Institution

Technical Electrodynamics
id oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-1704
record_format ojs
spelling oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-17042025-05-05T08:11:08Z CONTROL SYSTEM OF ELECTRIC VEHICLE CHARGING PROCESSES USING THE CONCEPT OF TWO-WAY ENERGY EXCHANGE BETWEEN ELECTRIC VEHICLE, STORAGE SYSTEM AND MICROGRID СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДВОБІЧНОГО ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБМІНУ МІЖ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ, СИСТЕМОЮ ЗБЕРІГАННЯ ТА MICROGRID Бєлоха, Г.С. Стржелецьки, Р. electric vehicle Microgrid local system storage system battery електромобіль Microgrid локальна система система зберігання енергії акумуляторна батарея The optimized use of electric vehicles has great potential, as their use is possible not only for their charging, but also for auxiliary services. For a more reliable operation of the Microgrid, and when there are no conditions for returning energy to the network, it can be given through the energy storage system to the batteries of electric vehicles and stored there. At the same time, two-way energy transfer is used: both to and from the electric vehicle. The study of the operation of the DC Microgrid control system was carried out by simulation modeling in Matlab on the developed model, the control is carried out according to the developed algorithm of connecting and disconnecting the fleet of electric vehicles according to the daily profile of their capacities. Research has confirmed the feasibility of using an intermediate (buffer) storage system when using the concept of two-way energy exchange between an electric vehicle and Microgrid, and the efficiency of the charge management system has been evaluated. References 16, figures 3, table 1. Оптимізоване використання електромобілів має великий потенціал, оскільки воно можливе для допоміжних послуг. Задля більш надійної роботи Microgrid, коли не має умов для віддачі енергії в мережу, її можна віддати через систему зберігання енергії в акумулятори електромобілів та зберігати там. При цьому використовується двонаправлена передача енергії: як в електромобіль, так і від нього. Дослідження роботи системи керування Microgrid постійного струму проведено імітаційним моделюванням в Matlab. Керування відбувається згідно розробленого алгоритму підключення та відключення парку електромобілів та щоденного профілю їхніх потужностей. Результати дослідження підтвердили доцільність  використання проміжної (буферної) системи зберігання у разі використання концепції двобічного енергетичного обміну між електромобілем та Microgrid. Наведено оцінку ефективності системи керування електромобілем. Бібл. 16, рис. 3, табл. 1. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2025-04-28 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1704 10.15407/techned2025.03.081 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 3 (2025): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 081 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 3 (2025): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 081 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2025.03 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1704/1524 Авторське право (c) 2025 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2025-05-05T08:11:08Z
collection OJS
language Ukrainian
topic електромобіль
Microgrid
локальна система
система зберігання енергії
акумуляторна батарея
spellingShingle електромобіль
Microgrid
локальна система
система зберігання енергії
акумуляторна батарея
Бєлоха, Г.С.
Стржелецьки, Р.
СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДВОБІЧНОГО ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБМІНУ МІЖ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ, СИСТЕМОЮ ЗБЕРІГАННЯ ТА MICROGRID
topic_facet electric vehicle
Microgrid
local system
storage system
battery
електромобіль
Microgrid
локальна система
система зберігання енергії
акумуляторна батарея
format Article
author Бєлоха, Г.С.
Стржелецьки, Р.
author_facet Бєлоха, Г.С.
Стржелецьки, Р.
author_sort Бєлоха, Г.С.
title СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДВОБІЧНОГО ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБМІНУ МІЖ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ, СИСТЕМОЮ ЗБЕРІГАННЯ ТА MICROGRID
title_short СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДВОБІЧНОГО ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБМІНУ МІЖ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ, СИСТЕМОЮ ЗБЕРІГАННЯ ТА MICROGRID
title_full СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДВОБІЧНОГО ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБМІНУ МІЖ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ, СИСТЕМОЮ ЗБЕРІГАННЯ ТА MICROGRID
title_fullStr СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДВОБІЧНОГО ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБМІНУ МІЖ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ, СИСТЕМОЮ ЗБЕРІГАННЯ ТА MICROGRID
title_full_unstemmed СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕЙ У РАЗІ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ДВОБІЧНОГО ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБМІНУ МІЖ ЕЛЕКТРОМОБІЛЕМ, СИСТЕМОЮ ЗБЕРІГАННЯ ТА MICROGRID
title_sort система керування процесами заряду електромобілей у разі використання концепції двобічного енергетичного обміну між електромобілем, системою зберігання та microgrid
title_alt CONTROL SYSTEM OF ELECTRIC VEHICLE CHARGING PROCESSES USING THE CONCEPT OF TWO-WAY ENERGY EXCHANGE BETWEEN ELECTRIC VEHICLE, STORAGE SYSTEM AND MICROGRID
description The optimized use of electric vehicles has great potential, as their use is possible not only for their charging, but also for auxiliary services. For a more reliable operation of the Microgrid, and when there are no conditions for returning energy to the network, it can be given through the energy storage system to the batteries of electric vehicles and stored there. At the same time, two-way energy transfer is used: both to and from the electric vehicle. The study of the operation of the DC Microgrid control system was carried out by simulation modeling in Matlab on the developed model, the control is carried out according to the developed algorithm of connecting and disconnecting the fleet of electric vehicles according to the daily profile of their capacities. Research has confirmed the feasibility of using an intermediate (buffer) storage system when using the concept of two-way energy exchange between an electric vehicle and Microgrid, and the efficiency of the charge management system has been evaluated. References 16, figures 3, table 1.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2025
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/1704
work_keys_str_mv AT bêlohags controlsystemofelectricvehiclechargingprocessesusingtheconceptoftwowayenergyexchangebetweenelectricvehiclestoragesystemandmicrogrid
AT strželecʹkir controlsystemofelectricvehiclechargingprocessesusingtheconceptoftwowayenergyexchangebetweenelectricvehiclestoragesystemandmicrogrid
AT bêlohags sistemakeruvannâprocesamizarâduelektromobílejurazívikoristannâkoncepcíídvobíčnogoenergetičnogoobmínumíželektromobílemsistemoûzberígannâtamicrogrid
AT strželecʹkir sistemakeruvannâprocesamizarâduelektromobílejurazívikoristannâkoncepcíídvobíčnogoenergetičnogoobmínumíželektromobílemsistemoûzberígannâtamicrogrid
first_indexed 2025-12-02T15:21:30Z
last_indexed 2025-12-02T15:21:30Z
_version_ 1850410418302877696