Маркетингові стратегії у контексті конкурентоспроможності закладу вищої освіти
У статті розглядаються теоретичні засади маркетингових стратегій, представлено компоненти, щоформують маркетингову стратегію закладу вищої освіти. У дослідженні використано методи аналізу тасинтезу. Мета дослідження полягала у вивченні та аналізі діючих на цільових ринках конкурентнихстратегій ЗВО з...
Saved in:
| Date: | 2020 |
|---|---|
| Main Authors: | Постоян, Т. Г., Черненко, І. В. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Odesa National University of Technology
2020
|
| Online Access: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1816 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsSimilar Items
-
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
by: Зінченко, В.О.
Published: (2009) -
Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти
by: Зінченко, В.О.
Published: (2009) -
Методи та засоби оптимізації використання обчислювальних ресурсів в корпоративній мережі закладу вищої освіти
by: Возняк , С.І., et al.
Published: (2024) -
Застосування інформаційних технологій та сучасних економіко-математичних методів для управління конкурентоспроможністю закладу вищої освіти
by: Нечволода, Л.В., et al.
Published: (2018) -
Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства санаторно–курортного комплексу
by: Артюхова, І.В.
Published: (2008)