Маркетингові аспекти інноваційного розвитку виноробних підприємств
This article presents the analysis of the market for the production of still wines in Ukraine, conducts amarketing study of consumers, segments the sales market, and develops appropriate recommendations regarding the innovative development of the enterprise.Recently, the current state of the agro-in...
Saved in:
| Date: | 2020 |
|---|---|
| Main Authors: | Голодонюк, О. М., Мільчева, В. В., Бондарчук, Д. О. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Odesa National University of Technology
2020
|
| Online Access: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1910 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsSimilar Items
-
Типізація інновацій в забезпеченні балансу інноваційного розвитку виноробних підприємств
by: Бондаренко, С.А.
Published: (2015) -
Результативність розвитку виноробних підприємств України
by: Олексюк, О.І.
Published: (2009) -
Формування інвестиційної стратегії виноградарсько-виноробних підприємств
by: Каламан, О.Б., et al.
Published: (2010) -
Застосування модельного підходу в управлінні виробництвом (на прикладі виноробних підприємств АР Крим)
by: Сподарик, В.М.
Published: (2010) -
Маркетингові аспекти до інвестиційної привабливості підприємств авіаційного транспорту та логістичних кластерів
by: Gritsenko, Sergiy
Published: (2020)