Маркетингові аспекти інноваційного розвитку виноробних підприємств
This article presents the analysis of the market for the production of still wines in Ukraine, conducts amarketing study of consumers, segments the sales market, and develops appropriate recommendations regarding the innovative development of the enterprise.Recently, the current state of the agro-in...
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автори: | Голодонюк, О. М., Мільчева, В. В., Бондарчук, Д. О. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2020
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/1910 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Репозитарії
Food Industry EconomicsСхожі ресурси
-
Типізація інновацій в забезпеченні балансу інноваційного розвитку виноробних підприємств
за авторством: Бондаренко, С.А.
Опубліковано: (2015) -
Результативність розвитку виноробних підприємств України
за авторством: Олексюк, О.І.
Опубліковано: (2009) -
Формування інвестиційної стратегії виноградарсько-виноробних підприємств
за авторством: Каламан, О.Б., та інші
Опубліковано: (2010) -
Застосування модельного підходу в управлінні виробництвом (на прикладі виноробних підприємств АР Крим)
за авторством: Сподарик, В.М.
Опубліковано: (2010) -
Маркетингові аспекти до інвестиційної привабливості підприємств авіаційного транспорту та логістичних кластерів
за авторством: Gritsenko, Sergiy
Опубліковано: (2020)