Статистична оцінка формування зовнішньої торгівлі України готовими харчовими продуктами

В статті розглянуто сучасний стан зовнішньої торгівлі готовими харчовими продуктами на ос-нові методів і прийомів статистичного аналізу. В основу дослідження покладено поділ готових харчо-вих продуктів на дві групи в залежності від характеру їх кінцевого споживання. Досліджено товарну тагеографічну...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2021
Main Authors: Антонюк, П. О., Антонюк, О. П., Ступницька, Т. М., Баранюк, Х. О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Odesa National University of Technology 2021
Online Access://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2006
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
Description
Summary:В статті розглянуто сучасний стан зовнішньої торгівлі готовими харчовими продуктами на ос-нові методів і прийомів статистичного аналізу. В основу дослідження покладено поділ готових харчо-вих продуктів на дві групи в залежності від характеру їх кінцевого споживання. Досліджено товарну тагеографічну структури експорту та імпорту готових харчових продуктів з точки зору значення товарівназваних двох груп в зовнішньоторговельному обороті. Проведено порівняльний аналіз обсягів експо-рту та імпорту в розрізі продуктів харчування – товарні групи 16-22, та товарні групи 23-24, що не яв-ляються такими. Зроблено висновки, що в експорті готових харчових продуктів переважають товари,що не є продуктами харчування людей. Натомість в імпорті переважають саме продукти харчуваннялюдей, що свідчить про наявність певних проблем в забезпеченні внутрішнього ринку цими товарами.Встановлено характер впливу цих двох типів товарних груп на формування торговельного сальдо, таоснові причини перевищення вартості імпорту над експортом. У висновках представлено рекомендаціїстосовно можливостей зростання експорту готових харчових продуктів та зменшення від’ємного саль-до.