Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності

Стаття розглядає підходи пошуку інновацій для створення дегустаційного залу та проектуван-ня асортименту додаткових послуг на його основі. Одеській регіон характеризується активним розвит-ком виноробної промисловості, в тому числі збільшенням кількості гаражних виробництв. Незважаючина те, що збільш...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2021
Main Authors: Ряшко, Г. М., Асауленко, Н. В., Новічкова, Т. П., Новічков, В. К.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Odesa National University of Technology 2021
Online Access://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
Description
Summary:Стаття розглядає підходи пошуку інновацій для створення дегустаційного залу та проектуван-ня асортименту додаткових послуг на його основі. Одеській регіон характеризується активним розвит-ком виноробної промисловості, в тому числі збільшенням кількості гаражних виробництв. Незважаючина те, що збільшується інтерес до винного туризму, населення не має достатньої інформації щодобільшості з одеських виробників. Для порівняння якості вина різних виробників необхідно проводитимоносортові дегустації, які не можливі в дегустаційних залах, розташованих на виноробних виробниц-твах. Проектування асортименту послуг дегустаційного залу у складі підприємства індустрії гостиннос-ті, доцільно проводити з використанням анкетування, контекстного аналізу відгуків та мозкового штур-му, враховуючи ресурси закладу готельно-ресторанного бізнесу. Такі дослідження дозволяють обратиасортимент сервісних послуг, що можуть впроваджуватись в роботу конкретного закладу та приноситимаксимальний прибуток. В якості прикладу наведено дослідження щодо проектування додаткових по-слуг при створенні дегустаційного залу в готелі «Атлантік».