Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності

Стаття розглядає підходи пошуку інновацій для створення дегустаційного залу та проектуван-ня асортименту додаткових послуг на його основі. Одеській регіон характеризується активним розвит-ком виноробної промисловості, в тому числі збільшенням кількості гаражних виробництв. Незважаючина те, що збільш...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2021
Hauptverfasser: Ряшко, Г. М., Асауленко, Н. В., Новічкова, Т. П., Новічков, В. К.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2021
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
id oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-2135
record_format ojs
spelling oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-21352021-10-25T15:51:28Z Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності Service design of tasting rooms as a strategic vector of service development in the hospitality industry Ряшко, Г. М. Асауленко, Н. В. Новічкова, Т. П. Новічков, В. К. Стаття розглядає підходи пошуку інновацій для створення дегустаційного залу та проектуван-ня асортименту додаткових послуг на його основі. Одеській регіон характеризується активним розвит-ком виноробної промисловості, в тому числі збільшенням кількості гаражних виробництв. Незважаючина те, що збільшується інтерес до винного туризму, населення не має достатньої інформації щодобільшості з одеських виробників. Для порівняння якості вина різних виробників необхідно проводитимоносортові дегустації, які не можливі в дегустаційних залах, розташованих на виноробних виробниц-твах. Проектування асортименту послуг дегустаційного залу у складі підприємства індустрії гостиннос-ті, доцільно проводити з використанням анкетування, контекстного аналізу відгуків та мозкового штур-му, враховуючи ресурси закладу готельно-ресторанного бізнесу. Такі дослідження дозволяють обратиасортимент сервісних послуг, що можуть впроваджуватись в роботу конкретного закладу та приноситимаксимальний прибуток. В якості прикладу наведено дослідження щодо проектування додаткових по-слуг при створенні дегустаційного залу в готелі «Атлантік». Service design of tasting rooms as a strategic vector of service development in the hospitality industryThe article examines various approaches to finding innovations for creating a tasting room and designing an assortment of additional services based on it. A tasting room created separately from productionhas a number of advantages. It can become a location for promoting brands of regional manufacturers. Tasting, which is carried out according to the rules, improves the culture of wine consumption, increasesknowledge about the tasting product, and also informs about its manufacturer. The Odessa region is characterized by an active development of the wine industry, including an increase in garage production. Despitethe increasing interest in wine tourism, the population does not have sufficient information about the majorityof Odessa producers. To compare the quality of wines from different manufacturers, it is necessary to carryout single-varietal tastings, which are not possible in tasting rooms located at wineries. Designing the rangeof services for a tasting room as part of the hospitality industry enterprises, it is advisable to carry out contextual analysis of reviews and brainstorming, using questionnaires, taking into account the resources of thehotel and restaurant business. Such studies allow you to select a range of services that can be implementedin the work of a particular enterprise and bring maximum profit. The main services of the tasting room at theenterprises of the hospitality industry may include: the sale of products and related products, the development of exclusive tasting sets, the organization of gastronomic evenings, thematic seminars and parties, theorganization of gastronomic tours and off-site tastings. As an example, a study is given on the design of additional services when creating a tasting room at the Atlantic Hotel. Odesa National University of Technology 2021-10-24 Article Article application/pdf //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135 10.15673/fie.v13i3.2135 Food Industry Economics; Vol 13 No 3 (2021): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 13 № 3 (2021): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 13 № 3 (2021): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 2312-847X 2411-4111 10.15673/ехп.v13i3 uk //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135/2321 Авторське право (c) 2021 Food Industry Economics
institution Food Industry Economics
baseUrl_str
datestamp_date 2021-10-25T15:51:28Z
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Ряшко, Г. М.
Асауленко, Н. В.
Новічкова, Т. П.
Новічков, В. К.
spellingShingle Ряшко, Г. М.
Асауленко, Н. В.
Новічкова, Т. П.
Новічков, В. К.
Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності
author_facet Ряшко, Г. М.
Асауленко, Н. В.
Новічкова, Т. П.
Новічков, В. К.
author_sort Ряшко, Г. М.
title Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності
title_short Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності
title_full Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності
title_fullStr Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності
title_full_unstemmed Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності
title_sort проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності
title_alt Service design of tasting rooms as a strategic vector of service development in the hospitality industry
description Стаття розглядає підходи пошуку інновацій для створення дегустаційного залу та проектуван-ня асортименту додаткових послуг на його основі. Одеській регіон характеризується активним розвит-ком виноробної промисловості, в тому числі збільшенням кількості гаражних виробництв. Незважаючина те, що збільшується інтерес до винного туризму, населення не має достатньої інформації щодобільшості з одеських виробників. Для порівняння якості вина різних виробників необхідно проводитимоносортові дегустації, які не можливі в дегустаційних залах, розташованих на виноробних виробниц-твах. Проектування асортименту послуг дегустаційного залу у складі підприємства індустрії гостиннос-ті, доцільно проводити з використанням анкетування, контекстного аналізу відгуків та мозкового штур-му, враховуючи ресурси закладу готельно-ресторанного бізнесу. Такі дослідження дозволяють обратиасортимент сервісних послуг, що можуть впроваджуватись в роботу конкретного закладу та приноситимаксимальний прибуток. В якості прикладу наведено дослідження щодо проектування додаткових по-слуг при створенні дегустаційного залу в готелі «Атлантік».
publisher Odesa National University of Technology
publishDate 2021
url //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135
work_keys_str_mv AT râškogm proektuvannâposlugdegustacíjnihzalívâkstrategíčnijvektorrozvitkuservísuvíndustríígostinností
AT asaulenkonv proektuvannâposlugdegustacíjnihzalívâkstrategíčnijvektorrozvitkuservísuvíndustríígostinností
AT novíčkovatp proektuvannâposlugdegustacíjnihzalívâkstrategíčnijvektorrozvitkuservísuvíndustríígostinností
AT novíčkovvk proektuvannâposlugdegustacíjnihzalívâkstrategíčnijvektorrozvitkuservísuvíndustríígostinností
AT râškogm servicedesignoftastingroomsasastrategicvectorofservicedevelopmentinthehospitalityindustry
AT asaulenkonv servicedesignoftastingroomsasastrategicvectorofservicedevelopmentinthehospitalityindustry
AT novíčkovatp servicedesignoftastingroomsasastrategicvectorofservicedevelopmentinthehospitalityindustry
AT novíčkovvk servicedesignoftastingroomsasastrategicvectorofservicedevelopmentinthehospitalityindustry
first_indexed 2025-09-24T17:25:48Z
last_indexed 2025-09-24T17:25:48Z
_version_ 1844167047488995328