Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності
Стаття розглядає підходи пошуку інновацій для створення дегустаційного залу та проектуван-ня асортименту додаткових послуг на його основі. Одеській регіон характеризується активним розвит-ком виноробної промисловості, в тому числі збільшенням кількості гаражних виробництв. Незважаючина те, що збільш...
Gespeichert in:
| Datum: | 2021 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , , , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Odesa National University of Technology
2021
|
| Online Zugang: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry Economics| id |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-2135 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-21352021-10-25T15:51:28Z Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності Service design of tasting rooms as a strategic vector of service development in the hospitality industry Ряшко, Г. М. Асауленко, Н. В. Новічкова, Т. П. Новічков, В. К. Стаття розглядає підходи пошуку інновацій для створення дегустаційного залу та проектуван-ня асортименту додаткових послуг на його основі. Одеській регіон характеризується активним розвит-ком виноробної промисловості, в тому числі збільшенням кількості гаражних виробництв. Незважаючина те, що збільшується інтерес до винного туризму, населення не має достатньої інформації щодобільшості з одеських виробників. Для порівняння якості вина різних виробників необхідно проводитимоносортові дегустації, які не можливі в дегустаційних залах, розташованих на виноробних виробниц-твах. Проектування асортименту послуг дегустаційного залу у складі підприємства індустрії гостиннос-ті, доцільно проводити з використанням анкетування, контекстного аналізу відгуків та мозкового штур-му, враховуючи ресурси закладу готельно-ресторанного бізнесу. Такі дослідження дозволяють обратиасортимент сервісних послуг, що можуть впроваджуватись в роботу конкретного закладу та приноситимаксимальний прибуток. В якості прикладу наведено дослідження щодо проектування додаткових по-слуг при створенні дегустаційного залу в готелі «Атлантік». Service design of tasting rooms as a strategic vector of service development in the hospitality industryThe article examines various approaches to finding innovations for creating a tasting room and designing an assortment of additional services based on it. A tasting room created separately from productionhas a number of advantages. It can become a location for promoting brands of regional manufacturers. Tasting, which is carried out according to the rules, improves the culture of wine consumption, increasesknowledge about the tasting product, and also informs about its manufacturer. The Odessa region is characterized by an active development of the wine industry, including an increase in garage production. Despitethe increasing interest in wine tourism, the population does not have sufficient information about the majorityof Odessa producers. To compare the quality of wines from different manufacturers, it is necessary to carryout single-varietal tastings, which are not possible in tasting rooms located at wineries. Designing the rangeof services for a tasting room as part of the hospitality industry enterprises, it is advisable to carry out contextual analysis of reviews and brainstorming, using questionnaires, taking into account the resources of thehotel and restaurant business. Such studies allow you to select a range of services that can be implementedin the work of a particular enterprise and bring maximum profit. The main services of the tasting room at theenterprises of the hospitality industry may include: the sale of products and related products, the development of exclusive tasting sets, the organization of gastronomic evenings, thematic seminars and parties, theorganization of gastronomic tours and off-site tastings. As an example, a study is given on the design of additional services when creating a tasting room at the Atlantic Hotel. Odesa National University of Technology 2021-10-24 Article Article application/pdf //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135 10.15673/fie.v13i3.2135 Food Industry Economics; Vol 13 No 3 (2021): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 13 № 3 (2021): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 13 № 3 (2021): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 2312-847X 2411-4111 10.15673/ехп.v13i3 uk //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135/2321 Авторське право (c) 2021 Food Industry Economics |
| institution |
Food Industry Economics |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2021-10-25T15:51:28Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| format |
Article |
| author |
Ряшко, Г. М. Асауленко, Н. В. Новічкова, Т. П. Новічков, В. К. |
| spellingShingle |
Ряшко, Г. М. Асауленко, Н. В. Новічкова, Т. П. Новічков, В. К. Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності |
| author_facet |
Ряшко, Г. М. Асауленко, Н. В. Новічкова, Т. П. Новічков, В. К. |
| author_sort |
Ряшко, Г. М. |
| title |
Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності |
| title_short |
Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності |
| title_full |
Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності |
| title_fullStr |
Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності |
| title_full_unstemmed |
Проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності |
| title_sort |
проектування послуг дегустаційних залів як стратегічний вектор розвитку сервісу в індустрії гостинності |
| title_alt |
Service design of tasting rooms as a strategic vector of service development in the hospitality industry |
| description |
Стаття розглядає підходи пошуку інновацій для створення дегустаційного залу та проектуван-ня асортименту додаткових послуг на його основі. Одеській регіон характеризується активним розвит-ком виноробної промисловості, в тому числі збільшенням кількості гаражних виробництв. Незважаючина те, що збільшується інтерес до винного туризму, населення не має достатньої інформації щодобільшості з одеських виробників. Для порівняння якості вина різних виробників необхідно проводитимоносортові дегустації, які не можливі в дегустаційних залах, розташованих на виноробних виробниц-твах. Проектування асортименту послуг дегустаційного залу у складі підприємства індустрії гостиннос-ті, доцільно проводити з використанням анкетування, контекстного аналізу відгуків та мозкового штур-му, враховуючи ресурси закладу готельно-ресторанного бізнесу. Такі дослідження дозволяють обратиасортимент сервісних послуг, що можуть впроваджуватись в роботу конкретного закладу та приноситимаксимальний прибуток. В якості прикладу наведено дослідження щодо проектування додаткових по-слуг при створенні дегустаційного залу в готелі «Атлантік». |
| publisher |
Odesa National University of Technology |
| publishDate |
2021 |
| url |
//journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2135 |
| work_keys_str_mv |
AT râškogm proektuvannâposlugdegustacíjnihzalívâkstrategíčnijvektorrozvitkuservísuvíndustríígostinností AT asaulenkonv proektuvannâposlugdegustacíjnihzalívâkstrategíčnijvektorrozvitkuservísuvíndustríígostinností AT novíčkovatp proektuvannâposlugdegustacíjnihzalívâkstrategíčnijvektorrozvitkuservísuvíndustríígostinností AT novíčkovvk proektuvannâposlugdegustacíjnihzalívâkstrategíčnijvektorrozvitkuservísuvíndustríígostinností AT râškogm servicedesignoftastingroomsasastrategicvectorofservicedevelopmentinthehospitalityindustry AT asaulenkonv servicedesignoftastingroomsasastrategicvectorofservicedevelopmentinthehospitalityindustry AT novíčkovatp servicedesignoftastingroomsasastrategicvectorofservicedevelopmentinthehospitalityindustry AT novíčkovvk servicedesignoftastingroomsasastrategicvectorofservicedevelopmentinthehospitalityindustry |
| first_indexed |
2025-09-24T17:25:48Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:25:48Z |
| _version_ |
1844167047488995328 |