Аналіз міжнародного ринку готельних послуг: проблеми і тенденції розвитку

Індустрія гостинності є однією з найактивніших у світі, тому завжди змінюється та перебуває упошуках нового. У статті досліджено стан сучасного ринку готельних послуг, проаналізовано сучаснісвітові тенденції індустрії гостинності. Окреслено питому вагу ночівлі туристів в закладах розміщенняЄвропейсь...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2021
Hauptverfasser: Добрянська, Н. А., Саркісян, Г. О., Ніколюк, О. В., Єланська, К. В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2021
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2193
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
Beschreibung
Zusammenfassung:Індустрія гостинності є однією з найактивніших у світі, тому завжди змінюється та перебуває упошуках нового. У статті досліджено стан сучасного ринку готельних послуг, проаналізовано сучаснісвітові тенденції індустрії гостинності. Окреслено питому вагу ночівлі туристів в закладах розміщенняЄвропейського регіону, для детального аналізу були використані показники Євростату. Так більшістьприпадає на готелі та схожі заклади розміщення, а найменша кількість на кемпінги та трейлери. Про-ведено аналіз динаміки показників кількості ночівель, які провели туристи в закладах розміщення вЄвропейському регіоні, в результаті, в період з 2010 по 2019 роки, спостерігається позитивна динамі-ка. Визначено, що під впливом пандемії COVID-19, змінились побажання, щодо споживання готельнихпослуг, більшість клієнтів закладів розміщення бажають бачити збільшення кількості прибирань тадезінфекції приміщення, дотримання соціальної дистанції та тимчасове припинення деяких видів го-тельного сервіс: СПА, казино, ресторан. Розглянуто, що сьогодні велика кількість мандрівників під часбронювання віддає перевагу мобільним додаткам готелю, а левова частка бронювань здійснюєтьсячерез мобільні пристрої. Прогнозується, що скоро третина замовлень турів буде здійснюватися такожчерез мобільні пристрої. Обрані шляхи для покрашення функціонування ринку готельних послуг