Аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг
В статті проведений аналіз особливостей міжнародного ринку енотуристичних послуг. Визна-чено поняття енотуризму та енотуристичних послуг, охарактеризовано види послуг, що складаютькомплекс туристичного продукту. Виділено дестинації, де популярний даний вид туризму та вказано їхподіл відносно історії...
Saved in:
| Date: | 2022 |
|---|---|
| Main Authors: | , , , |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Odesa National University of Technology
2022
|
| Online Access: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2271 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry Economics| id |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-2271 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-22712024-12-23T10:57:11Z Аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг Analysis of the international market of enotourism services Добрянська, Н. А. Саркісян, Г. О. Крупіца, І. В. Бирка, К. М. В статті проведений аналіз особливостей міжнародного ринку енотуристичних послуг. Визна-чено поняття енотуризму та енотуристичних послуг, охарактеризовано види послуг, що складаютькомплекс туристичного продукту. Виділено дестинації, де популярний даний вид туризму та вказано їхподіл відносно історії розвитку виноробної справи. Наведено перелік найкращих винних готелів танайкращих ресторанів з винною картою світу. Описано особливості додаткових послуг енотуризму.Визначено сутність понять лікувально-профілактичних та косметичних процедур, які носять назву ам-пелотерапія, енотерапія. Представлено актуальні дослідження ринку спільного проєкту німецькогоуніверситету Гайзенхайма та представників виноробної галузі країни, яке полягало в ефективностінадання споживачам енотуристичних послуг. Зазначено країни-лідери за кількістю виробництва вината за індексом туристичної конкурентоспроможності в усіх туристичних макрорегіонах та виявлено те-нденцію недостатнього розвитку туристичної індустрії, в тому числі і винної. На підставі вивченого ма-теріалу запропоновано рекомендації щодо поліпшення розвитку ринку енотуристичних послуг. The article analyzes the features of the international enotourism market. The concepts of enotourismand enotourism services have been defined, the types of services that make up the complex of a touristproduct (basic, additional, accompanying) have been characterized. The destinations where this type of tou rism is popular have been highlighted and their division according to the history of the development of winemaking (the countries of the "Old World", the countries of the "New World") has been indicated. Accommodation, food and transport services have been considered with special attention. Here is a list of the best winehotels and top restaurants with a wine list in the world. The features of additional services of enotourismhave also been described: excursions to wineries and specialized wine museums (namely, the French museum La Cité du Vin); organization of thematic festivals. The characteristics and world practice of wine tourism and significant events for viticulture have been given. The essence of the concepts of therapeutic andprophylactic and cosmetic procedures, which are called ampelotherapy, enotherapy, has been determined.One of the forms of enotourism is the formation of a wine route, consisting of wine centers, winemaking,enoteca, wine chateau, catering establishments, farms. The article presents current market research of ajoint project of the German University of Geisenheim and representatives of the country's wine industry,which consisted in the effectiveness of providing consumers with tourist services. Leading countries in termsof wine production and tourism competitiveness index in all tourism macroregions in 2019 have been indicated, and a tendency towards underdevelopment of the tourism industry, including the enotourism one, hasbeen revealed. On the basis of the studied material, recommendations for improving the development of thetourist services market have been proposed. Odesa National University of Technology 2022-04-27 Article Article application/pdf //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2271 10.15673/fie.v14i1.2271 Food Industry Economics; Vol 14 No 1 (2022): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 14 № 1 (2022): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 14 № 1 (2022): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 2312-847X 2411-4111 10.15673/fie.v14i1 uk //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2271/2457 Авторське право (c) 2022 Food Industry Economics |
| institution |
Food Industry Economics |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2024-12-23T10:57:11Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| format |
Article |
| author |
Добрянська, Н. А. Саркісян, Г. О. Крупіца, І. В. Бирка, К. М. |
| spellingShingle |
Добрянська, Н. А. Саркісян, Г. О. Крупіца, І. В. Бирка, К. М. Аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг |
| author_facet |
Добрянська, Н. А. Саркісян, Г. О. Крупіца, І. В. Бирка, К. М. |
| author_sort |
Добрянська, Н. А. |
| title |
Аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг |
| title_short |
Аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг |
| title_full |
Аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг |
| title_fullStr |
Аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг |
| title_full_unstemmed |
Аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг |
| title_sort |
аналіз міжнародного ринку енотуристичних послуг |
| title_alt |
Analysis of the international market of enotourism services |
| description |
В статті проведений аналіз особливостей міжнародного ринку енотуристичних послуг. Визна-чено поняття енотуризму та енотуристичних послуг, охарактеризовано види послуг, що складаютькомплекс туристичного продукту. Виділено дестинації, де популярний даний вид туризму та вказано їхподіл відносно історії розвитку виноробної справи. Наведено перелік найкращих винних готелів танайкращих ресторанів з винною картою світу. Описано особливості додаткових послуг енотуризму.Визначено сутність понять лікувально-профілактичних та косметичних процедур, які носять назву ам-пелотерапія, енотерапія. Представлено актуальні дослідження ринку спільного проєкту німецькогоуніверситету Гайзенхайма та представників виноробної галузі країни, яке полягало в ефективностінадання споживачам енотуристичних послуг. Зазначено країни-лідери за кількістю виробництва вината за індексом туристичної конкурентоспроможності в усіх туристичних макрорегіонах та виявлено те-нденцію недостатнього розвитку туристичної індустрії, в тому числі і винної. На підставі вивченого ма-теріалу запропоновано рекомендації щодо поліпшення розвитку ринку енотуристичних послуг. |
| publisher |
Odesa National University of Technology |
| publishDate |
2022 |
| url |
//journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2271 |
| work_keys_str_mv |
AT dobrânsʹkana analízmížnarodnogorinkuenoturističnihposlug AT sarkísângo analízmížnarodnogorinkuenoturističnihposlug AT krupícaív analízmížnarodnogorinkuenoturističnihposlug AT birkakm analízmížnarodnogorinkuenoturističnihposlug AT dobrânsʹkana analysisoftheinternationalmarketofenotourismservices AT sarkísângo analysisoftheinternationalmarketofenotourismservices AT krupícaív analysisoftheinternationalmarketofenotourismservices AT birkakm analysisoftheinternationalmarketofenotourismservices |
| first_indexed |
2025-09-24T17:25:50Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:25:50Z |
| _version_ |
1844167049924837376 |