Інструменти державного маркетингу, як складова селективного регулювання товарних ринків в умовах нестабільності
The article develops the theoretical and applied principles of state marketing in the market dimension, asa component of adaptive mechanisms of selective regulation of commodity markets in the conditions of instability. The theoretical essence of state marketing has been substantiated, the comparati...
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автори: | Нікішина, О. В., Тараканов, М. Л., Зеркіна, О. О. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2022
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2361 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Репозитарії
Food Industry EconomicsСхожі ресурси
-
Адаптивні заходи селективного регулювання агропродовольчих ринків одеського регіону в умовах нестабільності*
за авторством: Нікішина, О. В., та інші
Опубліковано: (2022) -
Інституційна складова регламентації товароруху в системі товарних ринків
за авторством: Нікішина, О. В., та інші
Опубліковано: (2021) -
Теоретичні засади логістичної цілісності товарних ринків
за авторством: Нікішина, О. В., та інші
Опубліковано: (2021) -
Методологічний підхід до комплексного оцінювання товарних ринків на засадах стійкості (резильєнтності)
за авторством: Нікішина, О., та інші
Опубліковано: (2023) -
Теоретико-методичні засади логістичних «розривів» у ланцюгах товарних ринків
за авторством: Нікішина, О. В., та інші
Опубліковано: (2020)