Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
The article substantiates scientific and theoretical approaches to the interpretation of the essential understanding of the concepts «brand», «place brand», «regional brand». Attention is focused on the fact that regional branding is a strategic process of creating and managing the image of a certa...
Saved in:
| Date: | 2023 |
|---|---|
| Main Author: | Газуда, С. М. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Odesa National University of Technology
2023
|
| Online Access: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2801 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsSimilar Items
-
Трактування категорії економічна безпека
by: Глущенко, О.О.
Published: (2011) -
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЇ "РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА"
by: Скопенко, Н. С., et al.
Published: (2024) -
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ КАТЕГОРІЇ "ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ"
by: Трусова, Н. В., et al.
Published: (2023) -
Теоретичні проблеми категорії аспектуальності
by: Рожко, С.В.
Published: (2014) -
Підходи до визначення категоріі конкурентноспроможность підприємства
by: Подсмашна, І.М.
Published: (2007)