Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств
The purpose of the article is to study customer-oriented strategies and their impact on the efficiency and competitiveness of enterprises, taking into account modern market trends to ensure the effective development of business entities. Customer-oriented marketing in the conditions of the modern m...
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автори: | Гелей, Ю. О.І., Ревякін, О. О., Леонідов, А. В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2023
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2803 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Репозитарії
Food Industry EconomicsСхожі ресурси
-
КРЕАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
за авторством: Dembowska, Barbara, та інші
Опубліковано: (2021) -
Мовний маркетинг як інструмент мовної політики
за авторством: Белей, Л.Л.
Опубліковано: (2015) -
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
за авторством: Пронько, Л. М., та інші
Опубліковано: (2023) -
Корпоративна культура організації та держави як стратегічний інструмент управління
за авторством: Сікач, Я.В.
Опубліковано: (2009) -
Промислові кластерні системи як стратегічний інструмент інноваційного відновлення економіки України
за авторством: Череватський, Д.Ю.
Опубліковано: (2025)