Стратегії антикризового управління туристичних підприємств в умовах циркулярної економіки
The purpose of the conducted research is to identify anti-crisis management strategies in tourist enterprises, the main factors of their formation and implementation. The study is aimed at identifying the main prerequisites for the successful implementation of anti-crisis management in tourist enter...
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автори: | Замлинський, Віктор, Давиденко, Ірина, Гура, Ольга, Соловйова, Ольга, Машин, Андрій |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2024
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2942 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Репозитарії
Food Industry EconomicsСхожі ресурси
-
ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В КИТАЇ
за авторством: Назаренко, О. В., та інші
Опубліковано: (2024) -
РЕСАЙКЛІНГ ЯК СКЛАДОВА ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ
за авторством: Зайченко, Катерина, та інші
Опубліковано: (2020) -
Економічне обґрунтування реалізації циркулярної економіки
за авторством: Atstāja, Dzintra, та інші
Опубліковано: (2020) -
Механізм управління та формування стратегії адаптації підприємств в умовах цифровізації економіки
за авторством: Коритько, Т.Ю.
Опубліковано: (2025) -
Аутсорсинг в сучасних умовах в реінжинірингу системи управління людськими ресурсами аграрного підприємства
за авторством: Мунтян, Ірина, та інші
Опубліковано: (2024)