Стратегії антикризового управління туристичних підприємств в умовах циркулярної економіки
The purpose of the conducted research is to identify anti-crisis management strategies in tourist enterprises, the main factors of their formation and implementation. The study is aimed at identifying the main prerequisites for the successful implementation of anti-crisis management in tourist enter...
Saved in:
| Date: | 2024 |
|---|---|
| Main Authors: | Замлинський, Віктор, Давиденко, Ірина, Гура, Ольга, Соловйова, Ольга, Машин, Андрій |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Odesa National University of Technology
2024
|
| Online Access: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/2942 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Food Industry Economics |
Institution
Food Industry EconomicsSimilar Items
-
ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В КИТАЇ
by: Назаренко, О. В., et al.
Published: (2024) -
РЕСАЙКЛІНГ ЯК СКЛАДОВА ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ
by: Зайченко, Катерина, et al.
Published: (2020) -
Економічне обґрунтування реалізації циркулярної економіки
by: Atstāja, Dzintra, et al.
Published: (2020) -
Механізм управління та формування стратегії адаптації підприємств в умовах цифровізації економіки
by: Коритько, Т.Ю.
Published: (2025) -
Аутсорсинг в сучасних умовах в реінжинірингу системи управління людськими ресурсами аграрного підприємства
by: Мунтян, Ірина, et al.
Published: (2024)