Організаційно-економічні механізми інноваційного розвитку та підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств у контексті міжнародного та регіонального управління

Given the complexity and multi-level nature of the industry management, the main objective of this study is to comprehensively study and identify mechanisms for the development of innovations for tourism companies in order to increase their competitiveness in the global economy. This article emphasi...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2025
Автори: Добрянська, Наталія, Лебедєва, Віра, Курченко, Денис, Орел, Вероніка
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Odesa National University of Technology 2025
Онлайн доступ://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/3171
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Food Industry Economics

Репозитарії

Food Industry Economics