TWITTER ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

У статті наведено характеристики мікроблогінгу Twitter як частини загальної системи інтернет-маркетингу: його особливості, інструменти та методи. Приведені дані стану проникнення Twitter у жит-тя населення України та характерні риси його функціонування. Крім того, розглянуто основні кроки, при створ...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2016
1. Verfasser: Кордзая, Н. Р.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Odesa National University of Technology 2016
Online Zugang://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/57
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
Beschreibung
Zusammenfassung:У статті наведено характеристики мікроблогінгу Twitter як частини загальної системи інтернет-маркетингу: його особливості, інструменти та методи. Приведені дані стану проникнення Twitter у жит-тя населення України та характерні риси його функціонування. Крім того, розглянуто основні кроки, при створенні та просування твіттер-каналу