TWITTER ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

У статті наведено характеристики мікроблогінгу Twitter як частини загальної системи інтернет-маркетингу: його особливості, інструменти та методи. Приведені дані стану проникнення Twitter у жит-тя населення України та характерні риси його функціонування. Крім того, розглянуто основні кроки, при створ...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2016
Автор: Кордзая, Н. Р.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Odesa National University of Technology 2016
Онлайн доступ://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/57
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Food Industry Economics

Репозитарії

Food Industry Economics