GLOBAL STRATEGY OF POSITIONING OF UKRAINE WINE PRODUCTION IN UKRAINE
Ukraine is one of the biggest wine producing countries in Europe. The purpose of this chapter is toshow the dynamics of evolution of world wine making, comparing the categories of Old World wines and NewWorld wines. And, mainly, to determine place of Ukraine in this classification. The understanding...
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | Solodova, O., Golubyonkova, O. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2017
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/644 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Репозитарії
Food Industry EconomicsСхожі ресурси
-
Global strategy of positioning of wine production in Ukraine
за авторством: O. Solodova, та інші
Опубліковано: (2017) -
Creation of local wines as a method of competitive advantages of the winery
за авторством: M. Braiko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Legal Regulation of Small-Scale Production of Wine Products in Ukraine
за авторством: T. O. Kovalenko
Опубліковано: (2018) -
Research on application of development strategies at the enterprises of the wine industry
за авторством: I. M. Aheieva, та інші
Опубліковано: (2017) -
Research areas of implementation of the strategy of diversification in the wine industry enterprises
за авторством: I. O. Sedikova, та інші
Опубліковано: (2017)