МОНІТОРИНГ СТАНУ ЛІНІЙ 10(6) кВ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА БЛОКУВАННЯ ЕЛЕКТРИФІКОВАНИХ ЗАЛІЗНИЦЬ

Implementation of monitoring system for state of signalization and blocking lines on railway has been examined. System supports fault location for single-phase earth faults by automatic analysis of current's null string vector. Use of artificial electrical network has been proposed, which creat...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2016
Hauptverfasser: Стогній, Б.С., Гребченко, М.В., Максимчук, В.Ф.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2016
Schlagworte:
Online Zugang:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/769
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Institution

Technical Electrodynamics
id oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-769
record_format ojs
spelling oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-7692022-12-18T18:38:28Z MONITORING SYSTEM FOR STATE OF 10(6) KV SIGNALIZATION AND BLOCKING LINES ON RAILWAY МОНІТОРИНГ СТАНУ ЛІНІЙ 10(6) кВ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА БЛОКУВАННЯ ЕЛЕКТРИФІКОВАНИХ ЗАЛІЗНИЦЬ Стогній, Б.С. Гребченко, М.В. Максимчук, В.Ф. railway power supply mathematical model insulated neutral earth fault fault location електропостачання залізниць математична модель ізольована нейтраль замикання фази на землю визначення місця пошкодження Implementation of monitoring system for state of signalization and blocking lines on railway has been examined. System supports fault location for single-phase earth faults by automatic analysis of current's null string vector. Use of artificial electrical network has been proposed, which creates needed parameters of null string circuit and evens phase to ground voltages. Mathematical model of electrical network has been developed to determine parameters of monitoring system. References 6, figures 5, table 1. Запропоновано впровадження моніторингу для оцінки стану ліній сигналізації, централізації та блокування електрифікованих залізниць. Розроблено математичну модель електричної мережі електропостачання для проведення досліджень з визначення місця виникнення однофазних замикань на землю на підставі автоматичного аналізу вектора струму нульової послідовності. Запропоновано використання штучної електричної мережі, яка створює необхідні параметри контуру нульової послідовності та вирівнює напруги фаз лінії по відношенню до землі. Бібл. 6, табл. 1, рис. 5. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2016-01-29 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/769 10.15407/techned2016.01.040 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 1 (2016): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 040 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 1 (2016): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 040 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2016.01 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/769/646 Авторське право (c) 2022 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2022-12-18T18:38:28Z
collection OJS
language Ukrainian
topic електропостачання залізниць
математична модель
ізольована нейтраль
замикання фази на землю
визначення місця пошкодження
spellingShingle електропостачання залізниць
математична модель
ізольована нейтраль
замикання фази на землю
визначення місця пошкодження
Стогній, Б.С.
Гребченко, М.В.
Максимчук, В.Ф.
МОНІТОРИНГ СТАНУ ЛІНІЙ 10(6) кВ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА БЛОКУВАННЯ ЕЛЕКТРИФІКОВАНИХ ЗАЛІЗНИЦЬ
topic_facet railway power supply
mathematical model
insulated neutral
earth fault
fault location
електропостачання залізниць
математична модель
ізольована нейтраль
замикання фази на землю
визначення місця пошкодження
format Article
author Стогній, Б.С.
Гребченко, М.В.
Максимчук, В.Ф.
author_facet Стогній, Б.С.
Гребченко, М.В.
Максимчук, В.Ф.
author_sort Стогній, Б.С.
title МОНІТОРИНГ СТАНУ ЛІНІЙ 10(6) кВ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА БЛОКУВАННЯ ЕЛЕКТРИФІКОВАНИХ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_short МОНІТОРИНГ СТАНУ ЛІНІЙ 10(6) кВ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА БЛОКУВАННЯ ЕЛЕКТРИФІКОВАНИХ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_full МОНІТОРИНГ СТАНУ ЛІНІЙ 10(6) кВ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА БЛОКУВАННЯ ЕЛЕКТРИФІКОВАНИХ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_fullStr МОНІТОРИНГ СТАНУ ЛІНІЙ 10(6) кВ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА БЛОКУВАННЯ ЕЛЕКТРИФІКОВАНИХ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_full_unstemmed МОНІТОРИНГ СТАНУ ЛІНІЙ 10(6) кВ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА БЛОКУВАННЯ ЕЛЕКТРИФІКОВАНИХ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_sort моніторинг стану ліній 10(6) кв сигналізації, централізації та блокування електрифікованих залізниць
title_alt MONITORING SYSTEM FOR STATE OF 10(6) KV SIGNALIZATION AND BLOCKING LINES ON RAILWAY
description Implementation of monitoring system for state of signalization and blocking lines on railway has been examined. System supports fault location for single-phase earth faults by automatic analysis of current's null string vector. Use of artificial electrical network has been proposed, which creates needed parameters of null string circuit and evens phase to ground voltages. Mathematical model of electrical network has been developed to determine parameters of monitoring system. References 6, figures 5, table 1.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2016
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/769
work_keys_str_mv AT stogníjbs monitoringsystemforstateof106kvsignalizationandblockinglinesonrailway
AT grebčenkomv monitoringsystemforstateof106kvsignalizationandblockinglinesonrailway
AT maksimčukvf monitoringsystemforstateof106kvsignalizationandblockinglinesonrailway
AT stogníjbs monítoringstanulíníj106kvsignalízacíícentralízacíítablokuvannâelektrifíkovanihzalíznicʹ
AT grebčenkomv monítoringstanulíníj106kvsignalízacíícentralízacíítablokuvannâelektrifíkovanihzalíznicʹ
AT maksimčukvf monítoringstanulíníj106kvsignalízacíícentralízacíítablokuvannâelektrifíkovanihzalíznicʹ
first_indexed 2025-09-24T17:46:00Z
last_indexed 2025-09-24T17:46:00Z
_version_ 1850410321402920960