ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ
У статті проведений аналіз динаміки туристичних потоків одеського регіону та показано, щорозвиток туризму в Одеському регіоні має позитивну динаміку, але достатньо низькі темпи розвитку іна погляд авторів, одним із способів вирішення цієї проблеми є розвиток гастрономічного туризму,адже всі передумо...
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Odesa National University of Technology
2018
|
| Онлайн доступ: | //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/958 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Food Industry Economics |
Репозитарії
Food Industry Economics| id |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-958 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-9582019-10-17T07:36:41Z ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ Дишкантюк, О. В. Харенко, Д. О. Івичук, Л. М. У статті проведений аналіз динаміки туристичних потоків одеського регіону та показано, щорозвиток туризму в Одеському регіоні має позитивну динаміку, але достатньо низькі темпи розвитку іна погляд авторів, одним із способів вирішення цієї проблеми є розвиток гастрономічного туризму,адже всі передумови для цього наявні. Розвиток гастрономічного туризму є логічною тенденцією в ра-курсі переходу до економіки, де двигуном виступають враження. В економіці вражень в конкуренціювключаються національні культури. Досліджені ментальні кулінарні традиції регіону як об’єктів длястворення гастрономічного бренду. Дана характеристика гастрономічним можливостям регіону як по-тенційним атракціям гостинності. Проаналізовані об’єкти гастрономічного туризму регіону, зокрема,заклади етнічної кухні, концептуальні ресторани, регіональні гастрономічні фестивалі, кулінарні школита майстер-класи. Аналіз пропозицій вітчизняних туроператорів показує, що гастрономічний туризм вУкраїні в цілому, та Одеському регіоні зокрема, знаходиться в стадії зародження. Odesa National University of Technology 2018-07-08 Article Article application/pdf //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/958 10.15673/fie.v10i2.958 Food Industry Economics; Vol 10 No 2 (2018): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 10 № 2 (2018): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 10 № 2 (2018): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 2312-847X 2411-4111 10.15673/ехп.v10i2 uk //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/958/1035 Авторське право (c) 2018 Економіка харчової промисловості |
| institution |
Food Industry Economics |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2019-10-17T07:36:41Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| format |
Article |
| author |
Дишкантюк, О. В. Харенко, Д. О. Івичук, Л. М. |
| spellingShingle |
Дишкантюк, О. В. Харенко, Д. О. Івичук, Л. М. ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ |
| author_facet |
Дишкантюк, О. В. Харенко, Д. О. Івичук, Л. М. |
| author_sort |
Дишкантюк, О. В. |
| title |
ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ |
| title_short |
ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ |
| title_full |
ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ |
| title_fullStr |
ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ |
| title_full_unstemmed |
ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ |
| title_sort |
потенціал ресторанного господарства одещини в розвитку гастрономічного туризму |
| description |
У статті проведений аналіз динаміки туристичних потоків одеського регіону та показано, щорозвиток туризму в Одеському регіоні має позитивну динаміку, але достатньо низькі темпи розвитку іна погляд авторів, одним із способів вирішення цієї проблеми є розвиток гастрономічного туризму,адже всі передумови для цього наявні. Розвиток гастрономічного туризму є логічною тенденцією в ра-курсі переходу до економіки, де двигуном виступають враження. В економіці вражень в конкуренціювключаються національні культури. Досліджені ментальні кулінарні традиції регіону як об’єктів длястворення гастрономічного бренду. Дана характеристика гастрономічним можливостям регіону як по-тенційним атракціям гостинності. Проаналізовані об’єкти гастрономічного туризму регіону, зокрема,заклади етнічної кухні, концептуальні ресторани, регіональні гастрономічні фестивалі, кулінарні школита майстер-класи. Аналіз пропозицій вітчизняних туроператорів показує, що гастрономічний туризм вУкраїні в цілому, та Одеському регіоні зокрема, знаходиться в стадії зародження. |
| publisher |
Odesa National University of Technology |
| publishDate |
2018 |
| url |
//journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/958 |
| work_keys_str_mv |
AT diškantûkov potencíalrestorannogogospodarstvaodeŝinivrozvitkugastronomíčnogoturizmu AT harenkodo potencíalrestorannogogospodarstvaodeŝinivrozvitkugastronomíčnogoturizmu AT ívičuklm potencíalrestorannogogospodarstvaodeŝinivrozvitkugastronomíčnogoturizmu |
| first_indexed |
2025-07-22T19:37:04Z |
| last_indexed |
2025-07-22T19:37:04Z |
| _version_ |
1844167037452025856 |