ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ

У статті розглянуто сучасний стан виноробної галузі, а саме порівняння України з країнами-лідерами, світове споживання вина та виробництво вина в Україні. Наведено відмінні характеристикита етапи стратегій розвитку виноробних підприємств. Визначено позитивні та негативні тенденції фун-кціонування га...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2018
Main Authors: Агеєва, І. М., Агаркова, О. В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Odesa National University of Technology 2018
Online Access://journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/961
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Food Industry Economics

Institution

Food Industry Economics
id oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-961
record_format ojs
spelling oai:ojs.pkp.sfu.ca:article-9612019-10-17T07:36:41Z ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ Агеєва, І. М. Агаркова, О. В. У статті розглянуто сучасний стан виноробної галузі, а саме порівняння України з країнами-лідерами, світове споживання вина та виробництво вина в Україні. Наведено відмінні характеристикита етапи стратегій розвитку виноробних підприємств. Визначено позитивні та негативні тенденції фун-кціонування галузі, виділені основні проблеми її розвитку. Проведено порівняльний аналіз підпри-ємств виноробної галузі України. Надано рекомендації щодо пріоритетних напрямків розвитку та під-вищення економічної ефективності діяльності підприємств галузі. Найбільшу частку в структурі вироб-ництва виноматеріалів та переробки винограду займає Одеська область. Розроблено стратегічнийнабір для підприємства виноробної галузі. Запропоновано можливі заходи щодо формування страте-гічного набору. Обґрунтовано взаємозв’язок різних типів стратегій та визначено роль стратегічногонабору у досягненні стратегічних цілей. Визначено напрямки стратегічного розвитку підприємств ви-норобної галузі, зроблено пропозиції щодо розробки стратегічних альтернатив на прикладі ТОВ «ПТКШабо», запропоновано стратегічний набір та шляхи удосконалення завдяки стратегії диверсифікаціїна ТОВ «ПТК Шабо». Odesa National University of Technology 2018-07-08 Article Article application/pdf //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/961 10.15673/fie.v10i2.961 Food Industry Economics; Vol 10 No 2 (2018): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 10 № 2 (2018): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ Food Industry Economics; Том 10 № 2 (2018): ЕКОНОМІКА ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 2312-847X 2411-4111 10.15673/ехп.v10i2 uk //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/961/1177 Авторське право (c) 2018 Економіка харчової промисловості
institution Food Industry Economics
baseUrl_str
datestamp_date 2019-10-17T07:36:41Z
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Агеєва, І. М.
Агаркова, О. В.
spellingShingle Агеєва, І. М.
Агаркова, О. В.
ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ
author_facet Агеєва, І. М.
Агаркова, О. В.
author_sort Агеєва, І. М.
title ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ
title_short ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ
title_full ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ
title_fullStr ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ
title_full_unstemmed ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ
title_sort планування розвитку підприємства на основі розробки стратегічного набору
description У статті розглянуто сучасний стан виноробної галузі, а саме порівняння України з країнами-лідерами, світове споживання вина та виробництво вина в Україні. Наведено відмінні характеристикита етапи стратегій розвитку виноробних підприємств. Визначено позитивні та негативні тенденції фун-кціонування галузі, виділені основні проблеми її розвитку. Проведено порівняльний аналіз підпри-ємств виноробної галузі України. Надано рекомендації щодо пріоритетних напрямків розвитку та під-вищення економічної ефективності діяльності підприємств галузі. Найбільшу частку в структурі вироб-ництва виноматеріалів та переробки винограду займає Одеська область. Розроблено стратегічнийнабір для підприємства виноробної галузі. Запропоновано можливі заходи щодо формування страте-гічного набору. Обґрунтовано взаємозв’язок різних типів стратегій та визначено роль стратегічногонабору у досягненні стратегічних цілей. Визначено напрямки стратегічного розвитку підприємств ви-норобної галузі, зроблено пропозиції щодо розробки стратегічних альтернатив на прикладі ТОВ «ПТКШабо», запропоновано стратегічний набір та шляхи удосконалення завдяки стратегії диверсифікаціїна ТОВ «ПТК Шабо».
publisher Odesa National University of Technology
publishDate 2018
url //journals.ontu.edu.ua/index.php/fie/article/view/961
work_keys_str_mv AT ageêvaím planuvannârozvitkupídpriêmstvanaosnovírozrobkistrategíčnogonaboru
AT agarkovaov planuvannârozvitkupídpriêmstvanaosnovírozrobkistrategíčnogonaboru
first_indexed 2025-07-22T19:37:06Z
last_indexed 2025-07-22T19:37:06Z
_version_ 1844167037794910208