ПІДВИЩЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ ТОЧНОСТІ І ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: Частина 3. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ

The computer simulation of an automatic control system of magnetic suspension of a transport means without differential connection and with connection is made. The simulation has proved theoretical conclusions about a capability of increasing dynamic precision and figure of merits of transients of a...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2007
Hauptverfasser: Zaitsev, G.F., Bursov, G.V.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine 2007
Online Zugang:https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/352
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Problems of Control and Informatics

Institution

Problems of Control and Informatics
id oai:ojs2.jais.net.ua:article-352
record_format ojs
spelling oai:ojs2.jais.net.ua:article-3522024-10-21T17:05:00Z INCREASE OF DYNAMIC PRECISION AND FIGURE OF MERITS OF TRANSIENTS OF AN AUTOMATIC CONTROL SYSTEM OF MAGNETIC LEVITATION WITH THE HELP OF DIFFERENTIAL CONNECTION.: Part III. SIMULATION OF AN AUTOMATIC CONTROL SYSTEM OF MAGNETIC SUSPENSION OF A TRANSPORT MEANS ПІДВИЩЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ ТОЧНОСТІ І ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: Частина 3. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ Zaitsev, G.F. Bursov, G.V. The computer simulation of an automatic control system of magnetic suspension of a transport means without differential connection and with connection is made. The simulation has proved theoretical conclusions about a capability of increasing dynamic precision and figure of merits of transients of an automatic control system of magnetic suspension of a transport means caused by changes of load on a jacking electromagnet and ordinate of structure of railway path, with the help of differential connection. Виконано моделювання на ПEOМ системи автоматичного управління магнітним підвісом транспортного засобу без диференціального зв'язку і за наявності такого зв’язку. Моделювання підтвердило правильність теоретичних висновків про можливість підвищення динамічної точності і покращення показників якості перехідних процесів системи автоматичного керування магнітним підвісом транспортного засобу, зумовлених змінами навантаження DP на піднімальний електромагніт і ординати шляхової структури DZ, за допомогою диференціального зв'язку. V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine 2007-12-20 Article Article application/pdf https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/352 10.1615/JAutomatInfScien.v39.i11.70 Міжнародний науково-технічний журнал "Проблеми керування та інформатики"; Том 52 № 6 (2007): Міжнародний науково-технічний журнал "Проблеми керування та інформатики"; 66-72 International Scientific Technical Journal "Problems of Control and Informatics; Том 52 № 6 (2007): International Scientific and Technical Journal "PROBLEMS OF CONTROL AND INFORMATICS"; 66-72 International Scientific Technical Journal "Problems of Control and Informatics"; Vol. 52 No. 6 (2007): International Scientific and Technical Journal "PROBLEMS OF CONTROL AND INFORMATICS"; 66-72 2786-6505 2786-6491 uk https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/352/427 https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Problems of Control and Informatics
baseUrl_str
datestamp_date 2024-10-21T17:05:00Z
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Zaitsev, G.F.
Bursov, G.V.
spellingShingle Zaitsev, G.F.
Bursov, G.V.
ПІДВИЩЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ ТОЧНОСТІ І ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: Частина 3. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
author_facet Zaitsev, G.F.
Bursov, G.V.
author_sort Zaitsev, G.F.
title ПІДВИЩЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ ТОЧНОСТІ І ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: Частина 3. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
title_short ПІДВИЩЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ ТОЧНОСТІ І ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: Частина 3. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
title_full ПІДВИЩЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ ТОЧНОСТІ І ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: Частина 3. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
title_fullStr ПІДВИЩЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ ТОЧНОСТІ І ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: Частина 3. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
title_full_unstemmed ПІДВИЩЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ ТОЧНОСТІ І ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ПЕРЕХІДНИХ ПРОЦЕСІВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ: Частина 3. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ МАГНІТНИМ ПІДВІСОМ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ
title_sort підвищення динамічної точності і показників якості перехідних процесів системи автоматичного керування магнітним підвісом за допомогою диференціального зв’язку: частина 3. математичне моделювання системи автоматичного керування магнітним підвісом транспортного засобу
title_alt INCREASE OF DYNAMIC PRECISION AND FIGURE OF MERITS OF TRANSIENTS OF AN AUTOMATIC CONTROL SYSTEM OF MAGNETIC LEVITATION WITH THE HELP OF DIFFERENTIAL CONNECTION.: Part III. SIMULATION OF AN AUTOMATIC CONTROL SYSTEM OF MAGNETIC SUSPENSION OF A TRANSPORT MEANS
description The computer simulation of an automatic control system of magnetic suspension of a transport means without differential connection and with connection is made. The simulation has proved theoretical conclusions about a capability of increasing dynamic precision and figure of merits of transients of an automatic control system of magnetic suspension of a transport means caused by changes of load on a jacking electromagnet and ordinate of structure of railway path, with the help of differential connection.
publisher V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine
publishDate 2007
url https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/352
work_keys_str_mv AT zaitsevgf increaseofdynamicprecisionandfigureofmeritsoftransientsofanautomaticcontrolsystemofmagneticlevitationwiththehelpofdifferentialconnectionpartiiisimulationofanautomaticcontrolsystemofmagneticsuspensionofatransportmeans
AT bursovgv increaseofdynamicprecisionandfigureofmeritsoftransientsofanautomaticcontrolsystemofmagneticlevitationwiththehelpofdifferentialconnectionpartiiisimulationofanautomaticcontrolsystemofmagneticsuspensionofatransportmeans
AT zaitsevgf pídviŝennâdinamíčnoítočnostíípokaznikívâkostíperehídnihprocesívsistemiavtomatičnogokeruvannâmagnítnimpídvísomzadopomogoûdiferencíalʹnogozvâzkučastina3matematičnemodelûvannâsistemiavtomatičnogokeruvannâmagnítnimpídvísomtrans
AT bursovgv pídviŝennâdinamíčnoítočnostíípokaznikívâkostíperehídnihprocesívsistemiavtomatičnogokeruvannâmagnítnimpídvísomzadopomogoûdiferencíalʹnogozvâzkučastina3matematičnemodelûvannâsistemiavtomatičnogokeruvannâmagnítnimpídvísomtrans
first_indexed 2025-10-30T02:49:02Z
last_indexed 2025-10-30T02:49:02Z
_version_ 1847373377113686016