ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ

A model of brand product competitiveness index is proposed. The model is taking into account 10 factors via 52 fuzzy rules <If — then>. Possible ways for applications of the fuzzy model are discussed. A problem statement of fuzzy model training on the experimental data set is...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автори: Shtovba, S.D., Shtovba, E.V.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine 2006
Онлайн доступ:https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/373
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Problems of Control and Informatics

Репозитарії

Problems of Control and Informatics
id oai:ojs2.jais.net.ua:article-373
record_format ojs
spelling oai:ojs2.jais.net.ua:article-3732024-10-23T12:01:31Z PREDICTION THE COMPETITIVE STRENGTH INDEX OF BRAND PRODUCT WITH FUZZY KNOWLEDGE BASES ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ Shtovba, S.D. Shtovba, E.V. A model of brand product competitiveness index is proposed. The model is taking into account 10 factors via 52 fuzzy rules <If — then>. Possible ways for applications of the fuzzy model are discussed. A problem statement of fuzzy model training on the experimental data set is given. Запропоновано модель конкурентоспроможності марочного товару, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 нечітких правила типу <Якщо — тоді>. Показано можливості застосування моделі для управління конкуренто-спроможністю марочного товару. Поставлена задача навчання нечіткої моделі конкурентоспроможності за експериментальними даними. V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine 2006-09-20 Article Article application/pdf https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/373 Міжнародний науково-технічний журнал "Проблеми керування та інформатики"; Том 51 № 4 (2006): Міжнародний науково-технічний журнал "Проблеми керування та інформатики"; 147-156 International Scientific Technical Journal "Problems of Control and Informatics; Том 51 № 4 (2006): International Scientific and Technical Journal "PROBLEMS OF CONTROL AND INFORMATICS"; 147-156 International Scientific Technical Journal "Problems of Control and Informatics"; Vol. 51 No. 4 (2006): International Scientific and Technical Journal "PROBLEMS OF CONTROL AND INFORMATICS"; 147-156 2786-6505 2786-6491 uk https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/373/447 https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Problems of Control and Informatics
baseUrl_str
datestamp_date 2024-10-23T12:01:31Z
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Shtovba, S.D.
Shtovba, E.V.
spellingShingle Shtovba, S.D.
Shtovba, E.V.
ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ
author_facet Shtovba, S.D.
Shtovba, E.V.
author_sort Shtovba, S.D.
title ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ
title_short ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ
title_full ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ
title_fullStr ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ
title_full_unstemmed ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАРОЧНОГО ТОВАРУ ЗА ДОПОМОГОЮ НЕЧІТКИХ БАЗ ЗНАНЬ
title_sort прогнозування конкурентоспроможності марочного товару за допомогою нечітких баз знань
title_alt PREDICTION THE COMPETITIVE STRENGTH INDEX OF BRAND PRODUCT WITH FUZZY KNOWLEDGE BASES
description A model of brand product competitiveness index is proposed. The model is taking into account 10 factors via 52 fuzzy rules <If — then>. Possible ways for applications of the fuzzy model are discussed. A problem statement of fuzzy model training on the experimental data set is given.
publisher V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine
publishDate 2006
url https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/373
work_keys_str_mv AT shtovbasd predictionthecompetitivestrengthindexofbrandproductwithfuzzyknowledgebases
AT shtovbaev predictionthecompetitivestrengthindexofbrandproductwithfuzzyknowledgebases
AT shtovbasd prognozuvannâkonkurentospromožnostímaročnogotovaruzadopomogoûnečítkihbazznanʹ
AT shtovbaev prognozuvannâkonkurentospromožnostímaročnogotovaruzadopomogoûnečítkihbazznanʹ
first_indexed 2025-10-30T02:49:04Z
last_indexed 2025-10-30T02:49:04Z
_version_ 1847373379323035648