МАРКОВСЬКІ МОДЕЛІ СИСТЕМ ОБСЛУГОВУВАННЯ–ЗАПАСАННЯ ІЗ РІЗНОТИПНИМИ ПОВТОРНИМИ ВИМОГАМИ
In this paper, models of queuing-inventory systems with two kinds of retrial customers and instantaneous service time are considered. It is assumed that if at the time of arrival of a high-priority customer the inventory level is greater than zero then it receives an inventory and leaves the system....
Gespeichert in:
| Datum: | 2025 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Melikov, A.Z., Ponomarenko, L.A., Aliev, I.A. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | English |
| Veröffentlicht: |
V.M. Glushkov Institute of Cybernetics of NAS of Ukraine
2025
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://jais.net.ua/index.php/files/article/view/674 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Problems of Control and Informatics |
Institution
Problems of Control and InformaticsÄhnliche Einträge
-
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МОНІТОРИНГУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИСОКОВОЛЬТНИХ ВИМИКАЧІВ
von: Панов, А.В., et al.
Veröffentlicht: (2018) -
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
von: Kaschuck, Kateryna
Veröffentlicht: (2024) -
СИСТЕМА МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ M / E2 / C З ПОВТОРНИМИ ВИКЛИКАМИ
von: Koba, E.V., et al.
Veröffentlicht: (2025) -
Про оптимальне керування інтенсивністю обслуговування в системах з повторними викликами
von: Лебєдєв, Є.О., et al.
Veröffentlicht: (2011) -
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У РЕСТОРАНАХ ЛЬВОВА: ВПЛИВ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ДОСВІД КЛІЄНТІВ
von: Fil, Mariya, et al.
Veröffentlicht: (2024)