ВПЛИВ ВУГЛЕЦЮ В СТАЛЯХ НА ЗНОШУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС І РЕЙОК

Based on the analysis of scientific publications of domestic and foreign authors and the results of own research, it has been established that in the iron-carbon system, in the steel range of the carbon content of 0.35−0.8 %, the functions of depreciation of railway wheels and rails and the fracture...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Локтіонов-Ремізовський, В. А., Кір’якова, Н. В., Новицький, В. Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: National Academy of Sciences of Ukraine, Physical-Technological Institute of Metals and Alloys of NAS of Ukraine 2018
Теми:
Онлайн доступ:https://plit-periodical.org.ua/index.php/plit/article/view/162
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Casting Processes

Репозитарії

Casting Processes
id oai:ojs2.localhost:article-162
record_format ojs
spelling oai:ojs2.localhost:article-1622023-06-16T09:07:07Z EFFECTS OF CARBON IN STEELS ON WEAR OF RAILWAY WHEELS AND RAILS ВПЛИВ ВУГЛЕЦЮ В СТАЛЯХ НА ЗНОШУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС І РЕЙОК Локтіонов-Ремізовський, В. А. Кір’якова, Н. В. Новицький, В. Г. сталь колесо рейка вуглець руйнування знос steel wheel rail carbon destruction wear Based on the analysis of scientific publications of domestic and foreign authors and the results of own research, it has been established that in the iron-carbon system, in the steel range of the carbon content of 0.35−0.8 %, the functions of depreciation of railway wheels and rails and the fracture toughness of mildly-carbon steels are similar, have a descending branch, an inflection in the region of 0.8 % carbon, and go to the exponent with a carbon content of more than 0.8 %, which corresponds to the Kurnakov’s law. На основі аналізу наукових публікацій вітчизняних і закордонних авторів та результатів власних досліджень встановлено, що в системі залізо − вуглець, в сталевому діапазоні вмісту вуглецю 0,35–0,8 %, функції залежності зносу залізничних коліс і рейок та в’язкості руйнування середньовуглецевих сталей подібні, мають низхідну гілку, перегин в області 0,8 % вуглецю і виходять на експоненту при вмісті вуглецю більше 0,8 %, що відповідає положенням закону Курнакова. National Academy of Sciences of Ukraine, Physical-Technological Institute of Metals and Alloys of NAS of Ukraine 2018-12-08 Article Article application/pdf https://plit-periodical.org.ua/index.php/plit/article/view/162 Casting processes; Casting processes №6 (132) 2018; 69-76 Процеси лиття; Процеси лиття №6 (132) 2018; 69-76 2707-1626 0235-5884 uk https://plit-periodical.org.ua/index.php/plit/article/view/162/168 Авторське право (c) 2018 В. А. Локтіонов-Ремізовський, Н. В. Кір’якова, В. Г. Новицький https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Casting Processes
baseUrl_str
datestamp_date 2023-06-16T09:07:07Z
collection OJS
language Ukrainian
topic сталь
колесо
рейка
вуглець
руйнування
знос
spellingShingle сталь
колесо
рейка
вуглець
руйнування
знос
Локтіонов-Ремізовський, В. А.
Кір’якова, Н. В.
Новицький, В. Г.
ВПЛИВ ВУГЛЕЦЮ В СТАЛЯХ НА ЗНОШУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС І РЕЙОК
topic_facet сталь
колесо
рейка
вуглець
руйнування
знос
steel
wheel
rail
carbon
destruction
wear
format Article
author Локтіонов-Ремізовський, В. А.
Кір’якова, Н. В.
Новицький, В. Г.
author_facet Локтіонов-Ремізовський, В. А.
Кір’якова, Н. В.
Новицький, В. Г.
author_sort Локтіонов-Ремізовський, В. А.
title ВПЛИВ ВУГЛЕЦЮ В СТАЛЯХ НА ЗНОШУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС І РЕЙОК
title_short ВПЛИВ ВУГЛЕЦЮ В СТАЛЯХ НА ЗНОШУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС І РЕЙОК
title_full ВПЛИВ ВУГЛЕЦЮ В СТАЛЯХ НА ЗНОШУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС І РЕЙОК
title_fullStr ВПЛИВ ВУГЛЕЦЮ В СТАЛЯХ НА ЗНОШУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС І РЕЙОК
title_full_unstemmed ВПЛИВ ВУГЛЕЦЮ В СТАЛЯХ НА ЗНОШУВАННЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ КОЛІС І РЕЙОК
title_sort вплив вуглецю в сталях на зношування залізничних коліс і рейок
title_alt EFFECTS OF CARBON IN STEELS ON WEAR OF RAILWAY WHEELS AND RAILS
description Based on the analysis of scientific publications of domestic and foreign authors and the results of own research, it has been established that in the iron-carbon system, in the steel range of the carbon content of 0.35−0.8 %, the functions of depreciation of railway wheels and rails and the fracture toughness of mildly-carbon steels are similar, have a descending branch, an inflection in the region of 0.8 % carbon, and go to the exponent with a carbon content of more than 0.8 %, which corresponds to the Kurnakov’s law.
publisher National Academy of Sciences of Ukraine, Physical-Technological Institute of Metals and Alloys of NAS of Ukraine
publishDate 2018
url https://plit-periodical.org.ua/index.php/plit/article/view/162
work_keys_str_mv AT loktíonovremízovsʹkijva effectsofcarboninsteelsonwearofrailwaywheelsandrails
AT kírâkovanv effectsofcarboninsteelsonwearofrailwaywheelsandrails
AT novicʹkijvg effectsofcarboninsteelsonwearofrailwaywheelsandrails
AT loktíonovremízovsʹkijva vplivvuglecûvstalâhnaznošuvannâzalízničnihkolísírejok
AT kírâkovanv vplivvuglecûvstalâhnaznošuvannâzalízničnihkolísírejok
AT novicʹkijvg vplivvuglecûvstalâhnaznošuvannâzalízničnihkolísírejok
first_indexed 2025-09-24T17:40:59Z
last_indexed 2025-09-24T17:40:59Z
_version_ 1850424294471892992