Перспективи побудови тестів контролю знань персоналу АЕС з використанням штучного інтелекту
Як один з ключових факторів у сфері ядерної та радіаційної безпеки, підготовка персоналу вимагає постійного підтримування і підвищення ефективності. Свого часу, поєднання прикладних досягнень педагогіки й комп’ютерних наук дозволило значно покращити ефективність навчання й контролю знань персоналу....
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автори: | , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
State Scientific and Technical Center for Nuclear and Radiation Safety
2023
|
| Онлайн доступ: | https://nuclear-journal.com/index.php/journal/article/view/1048 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Nuclear and Radiation Safety |
Репозитарії
Nuclear and Radiation Safety| Резюме: | Як один з ключових факторів у сфері ядерної та радіаційної безпеки, підготовка персоналу вимагає постійного підтримування і підвищення ефективності. Свого часу, поєднання прикладних досягнень педагогіки й комп’ютерних наук дозволило значно покращити ефективність навчання й контролю знань персоналу. Та якщо впровадження комп'ютерної системи підготовки та контролю експлуатаційного персоналу з питань ядерної та радіаційної безпеки у межах спільної програми за підтримки Європейського Союзу дозволило перейти від класичної підготовки за допомогою аудиторних занять до використання комп'ютеризованої системи із поетапним проходженням й засвоєнням матеріалу, тестуванням та реєстрацією результатів на об’єктах атомної енергетики, то проблема автоматизації створення тестових завдань донині лишилася невирішеною, втім тепер сучасний рівень техніки це дозволяє.
У межах вирішення цієї проблеми, розглянуто наявний підхід до створення курсів контролю знань в автоматизованій системі комп’ютерного навчання і контролю знань «АСКО», показано придатність цієї системи до створення тестових завдань із застосуванням технологій штучного інтелекту, наведено доступні й готові до використання для цього технології штучного інтелекту, запропоновано підхід до створення тестових завдань у цій системі з використанням цих технологій штучного інтелекту, без зміни самої системи та додаткових витрат.
Очікується, що через підвищення ступеня автоматизації створення тестових завдань покращиться ефективність підготовки персоналу завдяки охопленню контролем знань додаткових сегментів предметної області та змінюваних за змістом сегментів, забезпеченню локалізації створення курсів і контролю знань на рівні окремих об’єктів атомної енергетики та масштабуванню цих процесів, а також оптимізації використання пов’язаних із цим ресурсів. |
|---|