APA-Zitierstil (7. Ausg.)

TURLAKOVA, S., & SHUMILO, Y. (2025). ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. PH “Akademperiodyka”.

Chicago-Zitierstil (17. Ausg.)

TURLAKOVA, S., und Ya SHUMILO. ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. PH “Akademperiodyka”, 2025.

MLA-Zitierstil (8. Ausg.)

TURLAKOVA, S., und Ya SHUMILO. ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. PH “Akademperiodyka”, 2025.

Achtung: Diese Zitate sind unter Umständen nicht zu 100% korrekt.