Стиль цитування APA (7-ме видання)

TURLAKOVA, S., & SHUMILO, Y. (2025). ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. PH “Akademperiodyka”.

Чикаго стиль цитування (17-те видання)

TURLAKOVA, S., та Ya SHUMILO. ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. PH “Akademperiodyka”, 2025.

Стиль цитування MLA (8-ме видання)

TURLAKOVA, S., та Ya SHUMILO. ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. PH “Akademperiodyka”, 2025.

Попередження: стилі цитування не завжди правильні на всі 100%.