ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ

Вступ. Сьогодні в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій інтернет-реклама стала невід’ємною складовою успішної комунікації між брендами та їхньою цільовою аудиторією у цифровому просторі.Проблематика. Існує гіпотеза, що використання інструментів штучного інтелекту дозволяє збільшити результат...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2025
Hauptverfasser: TURLAKOVA, S., SHUMILO, Ya.
Format: Artikel
Sprache:English
Veröffentlicht: PH “Akademperiodyka” 2025
Schlagworte:
Online Zugang:https://scinn-eng.org.ua/ojs/index.php/ni/article/view/714
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Science and Innovation

Institution

Science and Innovation
Beschreibung
Zusammenfassung:Вступ. Сьогодні в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій інтернет-реклама стала невід’ємною складовою успішної комунікації між брендами та їхньою цільовою аудиторією у цифровому просторі.Проблематика. Існує гіпотеза, що використання інструментів штучного інтелекту дозволяє збільшити результативність рекламних кампаній та, як наслідок, призводить до збільшення продажів товарів, зростання прибутку компанії-рекламодавця та підвищує рентабельність маркетингових інвестицій.Мета. Дослідити вплив інструментів штучного інтелекту (ШІ) на управління поведінкою споживачів у цифровому маркетингу.Матеріали й методи. Серед двох тестових груп проведено експеримент на платформі Meta Ads для порівняння результатів рекламних кампаній, налаштованих із застосуванням інструментів ШІ й ручними налаштуваннями. Виділено дві тестові групи рекламних кампаній відповідно компетентності та інформованості об’єктів управління. За допомогою карт Кохонена визначено значення рефлексивних характеристик об’єктів управління в тестових групах.Із використанням ручних налаштувань та інструментів ШІ проведено експеримент щодо зміни фахівцем з цифрового маркетингу рефлексивних характеристик потенційних клієнтів. Досліджено зміну поведінки потенційних клієнтів щодо виконання цільової дії рекламної кампанії та застосовано метод порівняння.Результати. З’ясовано, що використання інструментів ШІ дозволяє вплинути на поведінку користувачів цифрового простору. Показано, що рекомендації штучного інтелекту дозволяються підвищити охоплення, кількість кліків та переходів за посиланням в оголошеннях. Найбільшої ефективності вони досягають при таргетуванні потенційних клієнтів. Окреслено перспективні напрями подальших досліджень.Висновки. Застосування інструментів штучного інтелекту в рекламних кампаніях Meta Ads дозволить рекламодавцям отримати більший прибуток за рахунок збільшення кількості проданих товарів та підвищити рентабельність маркетингових інвестицій.