ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ

Вступ. Сьогодні в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій інтернет-реклама стала невід’ємною складовою успішної комунікації між брендами та їхньою цільовою аудиторією у цифровому просторі.Проблематика. Існує гіпотеза, що використання інструментів штучного інтелекту дозволяє збільшити результат...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2025
Автори: TURLAKOVA, S., SHUMILO, Ya.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: PH “Akademperiodyka” 2025
Теми:
Онлайн доступ:https://scinn-eng.org.ua/ojs/index.php/ni/article/view/714
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Science and Innovation

Репозитарії

Science and Innovation
id oai:ojs2.scinn-eng.org.ua:article-714
record_format ojs
institution Science and Innovation
baseUrl_str
datestamp_date 2025-01-25T12:11:35Z
collection OJS
language English
topic штучний інтелект
інструменти штучного інтелекту
управління поведінкою
цифровий маркетинг
Meta Ads
результативність рекламних кампаній
маркетингові дослідження
цифровий простір
spellingShingle штучний інтелект
інструменти штучного інтелекту
управління поведінкою
цифровий маркетинг
Meta Ads
результативність рекламних кампаній
маркетингові дослідження
цифровий простір
TURLAKOVA, S.
SHUMILO, Ya.
ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
topic_facet artificial intelligence
artificial intelligence tools
behavior management
digital marketing
Meta Ads
advertising campaign performance
marketing research
digital space
штучний інтелект
інструменти штучного інтелекту
управління поведінкою
цифровий маркетинг
Meta Ads
результативність рекламних кампаній
маркетингові дослідження
цифровий простір
format Article
author TURLAKOVA, S.
SHUMILO, Ya.
author_facet TURLAKOVA, S.
SHUMILO, Ya.
author_sort TURLAKOVA, S.
title ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
title_short ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
title_full ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
title_fullStr ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
title_full_unstemmed ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
title_sort вплив інструментів штучного інтелекту на управління поведінкою споживачів у цифровому маркетингу
title_alt Influence of AI Tools on Consumer Behavior Management in Digital Marketing
description Вступ. Сьогодні в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій інтернет-реклама стала невід’ємною складовою успішної комунікації між брендами та їхньою цільовою аудиторією у цифровому просторі.Проблематика. Існує гіпотеза, що використання інструментів штучного інтелекту дозволяє збільшити результативність рекламних кампаній та, як наслідок, призводить до збільшення продажів товарів, зростання прибутку компанії-рекламодавця та підвищує рентабельність маркетингових інвестицій.Мета. Дослідити вплив інструментів штучного інтелекту (ШІ) на управління поведінкою споживачів у цифровому маркетингу.Матеріали й методи. Серед двох тестових груп проведено експеримент на платформі Meta Ads для порівняння результатів рекламних кампаній, налаштованих із застосуванням інструментів ШІ й ручними налаштуваннями. Виділено дві тестові групи рекламних кампаній відповідно компетентності та інформованості об’єктів управління. За допомогою карт Кохонена визначено значення рефлексивних характеристик об’єктів управління в тестових групах.Із використанням ручних налаштувань та інструментів ШІ проведено експеримент щодо зміни фахівцем з цифрового маркетингу рефлексивних характеристик потенційних клієнтів. Досліджено зміну поведінки потенційних клієнтів щодо виконання цільової дії рекламної кампанії та застосовано метод порівняння.Результати. З’ясовано, що використання інструментів ШІ дозволяє вплинути на поведінку користувачів цифрового простору. Показано, що рекомендації штучного інтелекту дозволяються підвищити охоплення, кількість кліків та переходів за посиланням в оголошеннях. Найбільшої ефективності вони досягають при таргетуванні потенційних клієнтів. Окреслено перспективні напрями подальших досліджень.Висновки. Застосування інструментів штучного інтелекту в рекламних кампаніях Meta Ads дозволить рекламодавцям отримати більший прибуток за рахунок збільшення кількості проданих товарів та підвищити рентабельність маркетингових інвестицій.
publisher PH “Akademperiodyka”
publishDate 2025
url https://scinn-eng.org.ua/ojs/index.php/ni/article/view/714
work_keys_str_mv AT turlakovas vplivínstrumentívštučnogoíntelektunaupravlínnâpovedínkoûspoživačívucifrovomumarketingu
AT shumiloya vplivínstrumentívštučnogoíntelektunaupravlínnâpovedínkoûspoživačívucifrovomumarketingu
AT turlakovas influenceofaitoolsonconsumerbehaviormanagementindigitalmarketing
AT shumiloya influenceofaitoolsonconsumerbehaviormanagementindigitalmarketing
first_indexed 2025-09-24T17:19:10Z
last_indexed 2025-09-24T17:19:10Z
_version_ 1844166630733512704
spelling oai:ojs2.scinn-eng.org.ua:article-7142025-01-25T12:11:35Z ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ Influence of AI Tools on Consumer Behavior Management in Digital Marketing TURLAKOVA, S. SHUMILO, Ya. artificial intelligence artificial intelligence tools behavior management digital marketing Meta Ads advertising campaign performance marketing research digital space штучний інтелект інструменти штучного інтелекту управління поведінкою цифровий маркетинг Meta Ads результативність рекламних кампаній маркетингові дослідження цифровий простір Вступ. Сьогодні в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій інтернет-реклама стала невід’ємною складовою успішної комунікації між брендами та їхньою цільовою аудиторією у цифровому просторі.Проблематика. Існує гіпотеза, що використання інструментів штучного інтелекту дозволяє збільшити результативність рекламних кампаній та, як наслідок, призводить до збільшення продажів товарів, зростання прибутку компанії-рекламодавця та підвищує рентабельність маркетингових інвестицій.Мета. Дослідити вплив інструментів штучного інтелекту (ШІ) на управління поведінкою споживачів у цифровому маркетингу.Матеріали й методи. Серед двох тестових груп проведено експеримент на платформі Meta Ads для порівняння результатів рекламних кампаній, налаштованих із застосуванням інструментів ШІ й ручними налаштуваннями. Виділено дві тестові групи рекламних кампаній відповідно компетентності та інформованості об’єктів управління. За допомогою карт Кохонена визначено значення рефлексивних характеристик об’єктів управління в тестових групах.Із використанням ручних налаштувань та інструментів ШІ проведено експеримент щодо зміни фахівцем з цифрового маркетингу рефлексивних характеристик потенційних клієнтів. Досліджено зміну поведінки потенційних клієнтів щодо виконання цільової дії рекламної кампанії та застосовано метод порівняння.Результати. З’ясовано, що використання інструментів ШІ дозволяє вплинути на поведінку користувачів цифрового простору. Показано, що рекомендації штучного інтелекту дозволяються підвищити охоплення, кількість кліків та переходів за посиланням в оголошеннях. Найбільшої ефективності вони досягають при таргетуванні потенційних клієнтів. Окреслено перспективні напрями подальших досліджень.Висновки. Застосування інструментів штучного інтелекту в рекламних кампаніях Meta Ads дозволить рекламодавцям отримати більший прибуток за рахунок збільшення кількості проданих товарів та підвищити рентабельність маркетингових інвестицій. Introduction. With the rapid advancement of digital technologies, online advertising has become essential for effective brand communication with target audiences in digital spaces.Problem Statement. It has been hypothesized that artificial intelligence (AI) tools can enhance the effectiveness of advertising campaigns, leading to increased sales, higher profits for advertisers, and improved returns on marketing investments.Purpose. This study aims to examine the impact of AI tools on managing consumer behavior in digital marketing.Material and Methods. An experiment has been conducted on the Meta Ads platform to compare the outcomes of advertising campaigns configured with AI tools versus manual settings. Two test groups of advertising campaigns have been selected based on the competence and awareness of the management targets. Using Kohonen maps, the refl exive characteristics of the management targets in these groups have been assessed. By employing both manual settings and AI tools, an experiment has been carried out by a digital marketing specialist to modify potential customers’ reflexive characteristics and investigate changes in their behavior regarding targeted actions within the advertising campaigns. Results have been compared across both configurations.Results. The study has shown that AI tools enable effective influence on user behavior in digital spaces. AI-generated recommendations have led to increased reach, clicks, and conversions from ad links, with the greatest efficiency observed when targeting potential customers. Potential areas for further research have also been identified.Conclusions. Leveraging AI tools in Meta Ads campaigns enables advertisers to increase product sales and improve returns on marketing investments. PH “Akademperiodyka” 2025-01-25 Article Article Рецензована стаття Peer-reviewed article application/pdf https://scinn-eng.org.ua/ojs/index.php/ni/article/view/714 10.15407/scine21.01.067 Science and Innovation; Том 21 № 1 (2025): Science and Innovation; 67-81 Science and Innovation; Vol. 21 No. 1 (2025): Science and Innovation; 67-81 2413-4996 2409-9066 10.15407/scine21.01 en https://scinn-eng.org.ua/ojs/index.php/ni/article/view/714/247 Copyright (c) 2025 Copyright Notice Authors published in the journal “Science and Innovation” agree to the following conditions: Authors retain copyright and grant the journal the right of first publication. Authors may enter into separate, additional contractual agreements for non-exclusive distribution of the version of their work (article) published in the journal “Science and Innovation” (for example, place it in an institutional repository or publish in their book), while confirming its initial publication in the journal “Science and innovation.” Authors are allowed to place their work on the Internet (for example, in institutional repositories or on their website). https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/