ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
Вступ. Сьогодні в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій інтернет-реклама стала невід’ємною складовою успішної комунікації між брендами та їхньою цільовою аудиторією у цифровому просторі.Проблематика. Існує гіпотеза, що використання інструментів штучного інтелекту дозволяє збільшити результат...
Gespeichert in:
| Datum: | 2025 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | TURLAKOVA, S., SHUMILO, Ya. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | English |
| Veröffentlicht: |
PH “Akademperiodyka”
2025
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://scinn-eng.org.ua/ojs/index.php/ni/article/view/714 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Science and Innovation |
Institution
Science and InnovationÄhnliche Einträge
-
Управління поведінкою економічних агентів на підприємствах з використанням інструментів штучного інтелекту
von: Lohvinenko, Bohdan І.
Veröffentlicht: (2022) -
ІНСТРУМЕНТИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
von: Kovpaka, Anastasiia, et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Синтез багатовимірної системи керування для прецизійного комплексу штучного мікроклімату
von: Pankratova, Nataliya D., et al.
Veröffentlicht: (2020) -
ДЕКОМПОЗИТИВНЕ РОЗПІЗНАВАННЯ СИМВОЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ З КРЕСЛЕНЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
von: Кубик, Олександр Олексійович, et al.
Veröffentlicht: (2008) -
ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ГАЛУЗІ КРИМІНАЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА ВІТЧИЗНЯНІ ПЕРСПЕКТИВИ
von: Demura, Maryna, et al.
Veröffentlicht: (2021)