ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ

Вступ. Сьогодні в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій інтернет-реклама стала невід’ємною складовою успішної комунікації між брендами та їхньою цільовою аудиторією у цифровому просторі.Проблематика. Існує гіпотеза, що використання інструментів штучного інтелекту дозволяє збільшити результат...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2025
Автори: TURLAKOVA, S., SHUMILO, Ya.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: PH “Akademperiodyka” 2025
Теми:
Онлайн доступ:https://scinn-eng.org.ua/ojs/index.php/ni/article/view/714
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Science and Innovation

Репозитарії

Science and Innovation