СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
Line start permanent magnet synchronous motors (LSPMSMs) have a problem of synchronization. In this paper the rotor of LSPMSM with double cage is proposed to improve synchronous capability of the motor. Key factors concerning the starting performance and synchronous capability of LSPMSM are given, a...
Gespeichert in:
| Datum: | 2020 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , , , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | English |
| Veröffentlicht: |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ
2020
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/238 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Technical Electrodynamics |
Institution
Technical Electrodynamics| id |
oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-238 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-2382021-11-02T10:31:21Z ROTOR STRUCTURE WITH DOUBLE CAGE FOR IMPROVED SYNCHRONOUS CAPABILITY OF LINE-START PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTORS СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ Qiu, Hongbo Zhang, Yong Yang, Cunxiang Yi, Ran LSPMSM finite-element method double cage rotor starting performance synchronous capability синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії метод кінцевих елементів ротор із подвійною кліткою пускова характеристика синхронна здатність Line start permanent magnet synchronous motors (LSPMSMs) have a problem of synchronization. In this paper the rotor of LSPMSM with double cage is proposed to improve synchronous capability of the motor. Key factors concerning the starting performance and synchronous capability of LSPMSM are given, and the conflict relationship between starting performance and synchronous capability is analyzed. The performances of starting and synchronization of the motors with singe cage rotor and double cage rotor are compared and analyzed based on the conflict. The results obtained for the motor with double cage rotor can improve the synchronous capability within the wide range. The principal results of the paper provide the reliable theoretical propositions for improving LSPMSM performance. References 15, figures 11, tables 3. Процес синхронізації синхронних двигунів з постійними магнітами за для запускання лінії є проблемним, що вимагає вивчення та удосконалення. З метою покращення синхронізації пропонується ротор двигунів виконувати з подвійною кліткою. Наведено ключові фактори щодо пускових характеристик і синхронної спроможності синхронних двигунів. Вивчено взаємні зв’язки між характеристиками пуску та синхронною спроможністю. Базуючися на цьому, порівнюються та аналізуються характеристики двигунів з одноклітковим та двоклітковим ротором. Двигуни, що мають ротор із двома клітками, мають покращену синхронну спроможність у широкому діапазоні характеристик. Розроблено теоретичні підходи для підвищення ефективності функціонування синхронних двигунів з постійними магнітами. Бібл. 15, рис. 11, табл. 3. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2020-01-16 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/238 10.15407/techned2020.01.040 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 1 (2020): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 040 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 1 (2020): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 040 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2020.01 en https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/238/177 Авторське право (c) 2020 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| institution |
Technical Electrodynamics |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2021-11-02T10:31:21Z |
| collection |
OJS |
| language |
English |
| topic |
синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії метод кінцевих елементів ротор із подвійною кліткою пускова характеристика синхронна здатність |
| spellingShingle |
синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії метод кінцевих елементів ротор із подвійною кліткою пускова характеристика синхронна здатність Qiu, Hongbo Zhang, Yong Yang, Cunxiang Yi, Ran СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ |
| topic_facet |
LSPMSM finite-element method double cage rotor starting performance synchronous capability синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії метод кінцевих елементів ротор із подвійною кліткою пускова характеристика синхронна здатність |
| format |
Article |
| author |
Qiu, Hongbo Zhang, Yong Yang, Cunxiang Yi, Ran |
| author_facet |
Qiu, Hongbo Zhang, Yong Yang, Cunxiang Yi, Ran |
| author_sort |
Qiu, Hongbo |
| title |
СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ |
| title_short |
СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ |
| title_full |
СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ |
| title_fullStr |
СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ |
| title_full_unstemmed |
СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ |
| title_sort |
структура ротора з подвійною кліткою для покращення синхронізації синхронних двигунів з постійними магнітами |
| title_alt |
ROTOR STRUCTURE WITH DOUBLE CAGE FOR IMPROVED SYNCHRONOUS CAPABILITY OF LINE-START PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTORS |
| description |
Line start permanent magnet synchronous motors (LSPMSMs) have a problem of synchronization. In this paper the rotor of LSPMSM with double cage is proposed to improve synchronous capability of the motor. Key factors concerning the starting performance and synchronous capability of LSPMSM are given, and the conflict relationship between starting performance and synchronous capability is analyzed. The performances of starting and synchronization of the motors with singe cage rotor and double cage rotor are compared and analyzed based on the conflict. The results obtained for the motor with double cage rotor can improve the synchronous capability within the wide range. The principal results of the paper provide the reliable theoretical propositions for improving LSPMSM performance. References 15, figures 11, tables 3. |
| publisher |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ |
| publishDate |
2020 |
| url |
https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/238 |
| work_keys_str_mv |
AT qiuhongbo rotorstructurewithdoublecageforimprovedsynchronouscapabilityoflinestartpermanentmagnetsynchronousmotors AT zhangyong rotorstructurewithdoublecageforimprovedsynchronouscapabilityoflinestartpermanentmagnetsynchronousmotors AT yangcunxiang rotorstructurewithdoublecageforimprovedsynchronouscapabilityoflinestartpermanentmagnetsynchronousmotors AT yiran rotorstructurewithdoublecageforimprovedsynchronouscapabilityoflinestartpermanentmagnetsynchronousmotors AT qiuhongbo strukturarotorazpodvíjnoûklítkoûdlâpokraŝennâsinhronízacíísinhronnihdvigunívzpostíjnimimagnítami AT zhangyong strukturarotorazpodvíjnoûklítkoûdlâpokraŝennâsinhronízacíísinhronnihdvigunívzpostíjnimimagnítami AT yangcunxiang strukturarotorazpodvíjnoûklítkoûdlâpokraŝennâsinhronízacíísinhronnihdvigunívzpostíjnimimagnítami AT yiran strukturarotorazpodvíjnoûklítkoûdlâpokraŝennâsinhronízacíísinhronnihdvigunívzpostíjnimimagnítami |
| first_indexed |
2025-09-24T17:37:46Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:37:46Z |
| _version_ |
1844167800812208128 |