СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ

Line start permanent magnet synchronous motors (LSPMSMs) have a problem of synchronization. In this paper the rotor of LSPMSM with double cage is proposed to improve synchronous capability of the motor. Key factors concerning the starting performance and synchronous capability of LSPMSM are given, a...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2020
Hauptverfasser: Qiu, Hongbo, Zhang, Yong, Yang, Cunxiang, Yi, Ran
Format: Artikel
Sprache:English
Veröffentlicht: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2020
Schlagworte:
Online Zugang:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/238
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Institution

Technical Electrodynamics
id oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-238
record_format ojs
spelling oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-2382021-11-02T10:31:21Z ROTOR STRUCTURE WITH DOUBLE CAGE FOR IMPROVED SYNCHRONOUS CAPABILITY OF LINE-START PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTORS СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ Qiu, Hongbo Zhang, Yong Yang, Cunxiang Yi, Ran LSPMSM finite-element method double cage rotor starting performance synchronous capability синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії метод кінцевих елементів ротор із подвійною кліткою пускова характеристика синхронна здатність Line start permanent magnet synchronous motors (LSPMSMs) have a problem of synchronization. In this paper the rotor of LSPMSM with double cage is proposed to improve synchronous capability of the motor. Key factors concerning the starting performance and synchronous capability of LSPMSM are given, and the conflict relationship between starting performance and synchronous capability is analyzed. The performances of starting and synchronization of the motors with singe cage rotor and double cage rotor are compared and analyzed based on the conflict. The results obtained for the motor with double cage rotor can improve the synchronous capability within the wide range. The principal results of the paper provide the reliable theoretical propositions for improving LSPMSM performance. References 15, figures 11, tables 3. Процес синхронізації синхронних двигунів з постійними магнітами за для запускання лінії є проблемним, що вимагає вивчення та удосконалення. З метою покращення синхронізації пропонується ротор двигунів виконувати з подвійною кліткою. Наведено ключові фактори щодо пускових характеристик і синхронної спроможності синхронних двигунів. Вивчено взаємні зв’язки між характеристиками пуску та синхронною спроможністю. Базуючися на цьому, порівнюються та аналізуються характеристики двигунів з одноклітковим та двоклітковим ротором. Двигуни, що мають ротор із двома клітками, мають покращену синхронну спроможність у широкому діапазоні характеристик. Розроблено теоретичні підходи для підвищення ефективності функціонування синхронних двигунів з постійними магнітами. Бібл. 15, рис. 11, табл. 3. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2020-01-16 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/238 10.15407/techned2020.01.040 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 1 (2020): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 040 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 1 (2020): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 040 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2020.01 en https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/238/177 Авторське право (c) 2020 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2021-11-02T10:31:21Z
collection OJS
language English
topic синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії
метод кінцевих елементів
ротор із подвійною кліткою
пускова характеристика
синхронна здатність
spellingShingle синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії
метод кінцевих елементів
ротор із подвійною кліткою
пускова характеристика
синхронна здатність
Qiu, Hongbo
Zhang, Yong
Yang, Cunxiang
Yi, Ran
СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
topic_facet LSPMSM
finite-element method
double cage rotor
starting performance
synchronous capability
синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії
метод кінцевих елементів
ротор із подвійною кліткою
пускова характеристика
синхронна здатність
format Article
author Qiu, Hongbo
Zhang, Yong
Yang, Cunxiang
Yi, Ran
author_facet Qiu, Hongbo
Zhang, Yong
Yang, Cunxiang
Yi, Ran
author_sort Qiu, Hongbo
title СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
title_short СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
title_full СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
title_fullStr СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
title_full_unstemmed СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
title_sort структура ротора з подвійною кліткою для покращення синхронізації синхронних двигунів з постійними магнітами
title_alt ROTOR STRUCTURE WITH DOUBLE CAGE FOR IMPROVED SYNCHRONOUS CAPABILITY OF LINE-START PERMANENT MAGNET SYNCHRONOUS MOTORS
description Line start permanent magnet synchronous motors (LSPMSMs) have a problem of synchronization. In this paper the rotor of LSPMSM with double cage is proposed to improve synchronous capability of the motor. Key factors concerning the starting performance and synchronous capability of LSPMSM are given, and the conflict relationship between starting performance and synchronous capability is analyzed. The performances of starting and synchronization of the motors with singe cage rotor and double cage rotor are compared and analyzed based on the conflict. The results obtained for the motor with double cage rotor can improve the synchronous capability within the wide range. The principal results of the paper provide the reliable theoretical propositions for improving LSPMSM performance. References 15, figures 11, tables 3.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2020
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/238
work_keys_str_mv AT qiuhongbo rotorstructurewithdoublecageforimprovedsynchronouscapabilityoflinestartpermanentmagnetsynchronousmotors
AT zhangyong rotorstructurewithdoublecageforimprovedsynchronouscapabilityoflinestartpermanentmagnetsynchronousmotors
AT yangcunxiang rotorstructurewithdoublecageforimprovedsynchronouscapabilityoflinestartpermanentmagnetsynchronousmotors
AT yiran rotorstructurewithdoublecageforimprovedsynchronouscapabilityoflinestartpermanentmagnetsynchronousmotors
AT qiuhongbo strukturarotorazpodvíjnoûklítkoûdlâpokraŝennâsinhronízacíísinhronnihdvigunívzpostíjnimimagnítami
AT zhangyong strukturarotorazpodvíjnoûklítkoûdlâpokraŝennâsinhronízacíísinhronnihdvigunívzpostíjnimimagnítami
AT yangcunxiang strukturarotorazpodvíjnoûklítkoûdlâpokraŝennâsinhronízacíísinhronnihdvigunívzpostíjnimimagnítami
AT yiran strukturarotorazpodvíjnoûklítkoûdlâpokraŝennâsinhronízacíísinhronnihdvigunívzpostíjnimimagnítami
first_indexed 2025-09-24T17:37:46Z
last_indexed 2025-09-24T17:37:46Z
_version_ 1844167800812208128