ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ
Fault location method at rail transport systems’ signaling overhead control lines has been described. Complications of this method’s usage due to dynamic changes of line’s mode parameters which lead to inaccuracies have been indicated. Experience of combining in one method 3 algorithms for different...
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автори: | , , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ
2020
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/239 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Technical Electrodynamics |
Репозитарії
Technical Electrodynamics| id |
oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-239 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-2392021-11-02T11:07:03Z IMPROVEMENT OF 1PHASE FAULT LOCATION METHOD AT RAIL TRANSPORT SYSTEMS’ SIGNALLING CONTROL LINES ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ Стогній, Б.С. Гребченко, М.В. Максимчук, В.Ф. Пилипенко, Ю.В. fault location experimental study mathematical modelling refinement of method accuracy місце замикання експериментальні дослідження математичне моделювання вдосконалення методу точність визначення Fault location method at rail transport systems’ signaling overhead control lines has been described. Complications of this method’s usage due to dynamic changes of line’s mode parameters which lead to inaccuracies have been indicated. Experience of combining in one method 3 algorithms for different phases of a line has been presented. To increase this method’s accuracy it has been suggested to determine 1ph voltage vector between power source and location of the fault. It has been proved to use rated sinusoidal fundamental signals as input parameters for this method. Experiments have been carried out to supplement this method. Research to determine capacity values between each phase and earth has been carried out to lessen electromagnetic interference from contact system. References 8, tables 4, figures 2. Наведено подальший розвиток методу визначення місця замикання на землю на повітряних лініях сигналізації, централізації та автоблокування залізниць, запропонованого авторами й заснованого на дистанційному принципі. Показано, що нестаціонарна зміна параметрів режиму лінії суттєво ускладнює використання методу, через що його точність не завжди задовольняє вимогам. Узагальнено отриманий досвід об’єднання у методі одночасно трьох алгоритмів для визначення місця замикання відповідно для кожної фази лінії. З метою підвищення точності методу запропоновано вдосконалити його за рахунок введення додаткової операції уточнення значення вектору падіння напруги на опорі фази до місця пошкодження. Авторами раніше доведено, що у якості вхідних параметрів методу необхідно використовувати значення коригованих перших гармонік струмів та напруг, які визначаються за виміряними за допомогою трансформаторів струму та напруги. Проведено експерименти, що дають змогу оцінити підвищення точності вимірювання струмів за рахунок використання трансформаторів струму більш високого класу точності й вимірювання напруги за допомогою дільників з активних опорів. Проведено розрахункові дослідження з визначення значення ємностей, що включаються між кожною фазою лінії та землею для зменшення електромагнітного впливу на лінію, який виникає за рахунок близького розташування лінії два проводи-рейка та контактної мережі. Бібл. 8, табл. 4, рис. 2. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2020-01-16 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/239 10.15407/techned2020.01.048 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 1 (2020): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 048 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 1 (2020): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 048 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2020.01 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/239/178 Авторське право (c) 2020 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| institution |
Technical Electrodynamics |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2021-11-02T11:07:03Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| topic |
місце замикання експериментальні дослідження математичне моделювання вдосконалення методу точність визначення |
| spellingShingle |
місце замикання експериментальні дослідження математичне моделювання вдосконалення методу точність визначення Стогній, Б.С. Гребченко, М.В. Максимчук, В.Ф. Пилипенко, Ю.В. ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ |
| topic_facet |
fault location experimental study mathematical modelling refinement of method accuracy місце замикання експериментальні дослідження математичне моделювання вдосконалення методу точність визначення |
| format |
Article |
| author |
Стогній, Б.С. Гребченко, М.В. Максимчук, В.Ф. Пилипенко, Ю.В. |
| author_facet |
Стогній, Б.С. Гребченко, М.В. Максимчук, В.Ф. Пилипенко, Ю.В. |
| author_sort |
Стогній, Б.С. |
| title |
ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ |
| title_short |
ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ |
| title_full |
ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ |
| title_fullStr |
ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ |
| title_full_unstemmed |
ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ |
| title_sort |
вдосконалення методу визначення місця однофазного замикання на лініях сигналізації, централізації та автоблокування залізниць |
| title_alt |
IMPROVEMENT OF 1PHASE FAULT LOCATION METHOD AT RAIL TRANSPORT SYSTEMS’ SIGNALLING CONTROL LINES |
| description |
Fault location method at rail transport systems’ signaling overhead control lines has been described. Complications of this method’s usage due to dynamic changes of line’s mode parameters which lead to inaccuracies have been indicated. Experience of combining in one method 3 algorithms for different phases of a line has been presented. To increase this method’s accuracy it has been suggested to determine 1ph voltage vector between power source and location of the fault. It has been proved to use rated sinusoidal fundamental signals as input parameters for this method. Experiments have been carried out to supplement this method. Research to determine capacity values between each phase and earth has been carried out to lessen electromagnetic interference from contact system. References 8, tables 4, figures 2. |
| publisher |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ |
| publishDate |
2020 |
| url |
https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/239 |
| work_keys_str_mv |
AT stogníjbs improvementof1phasefaultlocationmethodatrailtransportsystemssignallingcontrollines AT grebčenkomv improvementof1phasefaultlocationmethodatrailtransportsystemssignallingcontrollines AT maksimčukvf improvementof1phasefaultlocationmethodatrailtransportsystemssignallingcontrollines AT pilipenkoûv improvementof1phasefaultlocationmethodatrailtransportsystemssignallingcontrollines AT stogníjbs vdoskonalennâmetoduviznačennâmíscâodnofaznogozamikannânalíníâhsignalízacíícentralízacíítaavtoblokuvannâzalíznicʹ AT grebčenkomv vdoskonalennâmetoduviznačennâmíscâodnofaznogozamikannânalíníâhsignalízacíícentralízacíítaavtoblokuvannâzalíznicʹ AT maksimčukvf vdoskonalennâmetoduviznačennâmíscâodnofaznogozamikannânalíníâhsignalízacíícentralízacíítaavtoblokuvannâzalíznicʹ AT pilipenkoûv vdoskonalennâmetoduviznačennâmíscâodnofaznogozamikannânalíníâhsignalízacíícentralízacíítaavtoblokuvannâzalíznicʹ |
| first_indexed |
2025-09-24T17:37:46Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:37:46Z |
| _version_ |
1844167800949571584 |