ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ

Fault location method at rail transport systems’ signaling overhead control lines has been described. Complications of this method’s usage due to dynamic changes of line’s mode parameters which lead to inaccuracies have been indicated. Experience of combining in one method 3 algorithms for different...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2020
Автори: Стогній, Б.С., Гребченко, М.В., Максимчук, В.Ф., Пилипенко, Ю.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2020
Теми:
Онлайн доступ:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/239
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Репозитарії

Technical Electrodynamics
id oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-239
record_format ojs
spelling oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-2392021-11-02T11:07:03Z IMPROVEMENT OF 1PHASE FAULT LOCATION METHOD AT RAIL TRANSPORT SYSTEMS’ SIGNALLING CONTROL LINES ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ Стогній, Б.С. Гребченко, М.В. Максимчук, В.Ф. Пилипенко, Ю.В. fault location experimental study mathematical modelling refinement of method accuracy місце замикання експериментальні дослідження математичне моделювання вдосконалення методу точність визначення Fault location method at rail transport systems’ signaling overhead control lines has been described. Complications of this method’s usage due to dynamic changes of line’s mode parameters which lead to inaccuracies have been indicated. Experience of combining in one method 3 algorithms for different phases of a line has been presented. To increase this method’s accuracy it has been suggested to determine 1ph voltage vector between power source and location of the fault. It has been proved to use rated sinusoidal fundamental signals as input parameters for this method. Experiments have been carried out to supplement this method. Research to determine capacity values between each phase and earth has been carried out to lessen electromagnetic interference from contact system. References 8, tables 4, figures 2. Наведено подальший розвиток методу визначення місця замикання на землю на повітряних лініях сигналізації, централізації та автоблокування залізниць, запропонованого авторами й заснованого на дистанційному принципі. Показано, що нестаціонарна зміна параметрів режиму лінії суттєво ускладнює використання методу, через що його точність не завжди задовольняє вимогам. Узагальнено отриманий досвід об’єднання у методі одночасно трьох алгоритмів для визначення місця замикання відповідно для кожної фази лінії. З метою підвищення точності методу запропоновано вдосконалити його за рахунок введення додаткової операції уточнення значення вектору падіння напруги на опорі фази до місця пошкодження. Авторами раніше доведено, що у якості вхідних параметрів методу необхідно використовувати значення коригованих перших гармонік струмів та напруг, які визначаються за  виміряними за допомогою трансформаторів струму та напруги. Проведено експерименти, що дають змогу оцінити підвищення точності вимірювання струмів за рахунок використання трансформаторів струму більш високого класу точності й вимірювання напруги за допомогою дільників з активних опорів. Проведено розрахункові дослідження з визначення значення ємностей, що включаються між кожною фазою лінії та землею для зменшення електромагнітного впливу на лінію, який виникає за рахунок близького розташування лінії два проводи-рейка та контактної мережі. Бібл. 8, табл. 4, рис. 2. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2020-01-16 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/239 10.15407/techned2020.01.048 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 1 (2020): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 048 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 1 (2020): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 048 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2020.01 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/239/178 Авторське право (c) 2020 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2021-11-02T11:07:03Z
collection OJS
language Ukrainian
topic місце замикання
експериментальні дослідження
математичне моделювання
вдосконалення методу
точність визначення
spellingShingle місце замикання
експериментальні дослідження
математичне моделювання
вдосконалення методу
точність визначення
Стогній, Б.С.
Гребченко, М.В.
Максимчук, В.Ф.
Пилипенко, Ю.В.
ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ
topic_facet fault location
experimental study
mathematical modelling
refinement of method
accuracy
місце замикання
експериментальні дослідження
математичне моделювання
вдосконалення методу
точність визначення
format Article
author Стогній, Б.С.
Гребченко, М.В.
Максимчук, В.Ф.
Пилипенко, Ю.В.
author_facet Стогній, Б.С.
Гребченко, М.В.
Максимчук, В.Ф.
Пилипенко, Ю.В.
author_sort Стогній, Б.С.
title ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_short ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_full ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_fullStr ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_full_unstemmed ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ОДНОФАЗНОГО ЗАМИКАННЯ НА ЛІНІЯХ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ТА АВТОБЛОКУВАННЯ ЗАЛІЗНИЦЬ
title_sort вдосконалення методу визначення місця однофазного замикання на лініях сигналізації, централізації та автоблокування залізниць
title_alt IMPROVEMENT OF 1PHASE FAULT LOCATION METHOD AT RAIL TRANSPORT SYSTEMS’ SIGNALLING CONTROL LINES
description Fault location method at rail transport systems’ signaling overhead control lines has been described. Complications of this method’s usage due to dynamic changes of line’s mode parameters which lead to inaccuracies have been indicated. Experience of combining in one method 3 algorithms for different phases of a line has been presented. To increase this method’s accuracy it has been suggested to determine 1ph voltage vector between power source and location of the fault. It has been proved to use rated sinusoidal fundamental signals as input parameters for this method. Experiments have been carried out to supplement this method. Research to determine capacity values between each phase and earth has been carried out to lessen electromagnetic interference from contact system. References 8, tables 4, figures 2.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2020
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/239
work_keys_str_mv AT stogníjbs improvementof1phasefaultlocationmethodatrailtransportsystemssignallingcontrollines
AT grebčenkomv improvementof1phasefaultlocationmethodatrailtransportsystemssignallingcontrollines
AT maksimčukvf improvementof1phasefaultlocationmethodatrailtransportsystemssignallingcontrollines
AT pilipenkoûv improvementof1phasefaultlocationmethodatrailtransportsystemssignallingcontrollines
AT stogníjbs vdoskonalennâmetoduviznačennâmíscâodnofaznogozamikannânalíníâhsignalízacíícentralízacíítaavtoblokuvannâzalíznicʹ
AT grebčenkomv vdoskonalennâmetoduviznačennâmíscâodnofaznogozamikannânalíníâhsignalízacíícentralízacíítaavtoblokuvannâzalíznicʹ
AT maksimčukvf vdoskonalennâmetoduviznačennâmíscâodnofaznogozamikannânalíníâhsignalízacíícentralízacíítaavtoblokuvannâzalíznicʹ
AT pilipenkoûv vdoskonalennâmetoduviznačennâmíscâodnofaznogozamikannânalíníâhsignalízacíícentralízacíítaavtoblokuvannâzalíznicʹ
first_indexed 2025-09-24T17:37:46Z
last_indexed 2025-09-24T17:37:46Z
_version_ 1844167800949571584