ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ

The controller of traction electric motors on permanent magnets for vehicles in which the power transistor converter is made on the modified IGBT modules with the improved characteristics is described in this work. The use of these modules, which are widely used today in semiconductor devices of mod...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2022
Hauptverfasser: Жаркін, А.Ф., Павлов, В.Б., Гребеніков, В.В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2022
Schlagworte:
Online Zugang:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/445
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Institution

Technical Electrodynamics
id oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-445
record_format ojs
spelling oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-4452022-08-22T12:15:02Z EXPERIMENTAL RESEARCH OF THE CONTROLLER FOR CONTROL OF THE TRACTION ELECTRIC MOTOR ON PERMANENT MAGNETS ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ Жаркін, А.Ф. Павлов, В.Б. Гребеніков, В.В. controller transistor module electric drive electric motors with permanent magnets контролер транзисторний модуль електропривод електродвигун на постійних магнітах The controller of traction electric motors on permanent magnets for vehicles in which the power transistor converter is made on the modified IGBT modules with the improved characteristics is described in this work. The use of these modules, which are widely used today in semiconductor devices of modern dual-use technology, allows to reduce the size and weight of the converter, simplify the cooling system, increase efficiency and reliability of the semiconductor converter and electric drive in general due to harsh operating conditions. Bench tests of the experimental sample of the semiconductor converter and the microprocessor control system in various operating modes, including at the maximum load corresponding to real operating conditions are made and carried out. As a result of tests, it was determined that the technical characteristics of the controller meet the requirements of such devices. The created semiconductor controller on IGBT modified modules can be used to control motors on permanent magnets and motor wheels with a nominal power of 40-50 kW, maximum - 100 kW. References 11, figures 8, tables 4. В роботі розглянуто контролер управління тяговими електродвигунами на постійних магнітах для транспортних засобів, в якому силовий транзисторний перетворювач виконано на модифікованих IGBT модулях з поліпшеними характеристиками. Використання зазначених модулів, що сьогодні широко застосовуються у напівпровідникових пристроях сучасної техніки подвійного призначення, дає змогу зменшити габарити та масу перетворювача, спростити систему охолодження, підвищити ККД і надійність роботи напівпровідникового перетворювача та електроприводу в цілому з огляду на жорсткі умови їхньої експлуатації. Виготовлено та проведено стендові випробування експериментального зразка напівпровідникового перетворювача і мікропроцесорної системи регулювання у різних режимах роботи, в тому числі за максимального навантаження, що відповідає реальним умовам експлуатації. За результатами проведених випробувань визначено, що технічні характеристики контролера задовольняють вимогам подібних пристроїв. Створений напівпровідниковий контролер на IGBT модифікованих модулях може бути використано для управління двигунами на постійних магнітах та мотор-колесами номінальною потужністю 40-50 кВт, максимальною – 100 кВт. Бібл. 11, рис. 8, табл. 4. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2022-08-22 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/445 10.15407/techned2022.05.052 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 5 (2022): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 052 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 5 (2022): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 052 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2022.05 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/445/346 Авторське право (c) 2022 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2022-08-22T12:15:02Z
collection OJS
language Ukrainian
topic контролер
транзисторний модуль
електропривод
електродвигун на постійних магнітах
spellingShingle контролер
транзисторний модуль
електропривод
електродвигун на постійних магнітах
Жаркін, А.Ф.
Павлов, В.Б.
Гребеніков, В.В.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ
topic_facet controller
transistor module
electric drive
electric motors with permanent magnets
контролер
транзисторний модуль
електропривод
електродвигун на постійних магнітах
format Article
author Жаркін, А.Ф.
Павлов, В.Б.
Гребеніков, В.В.
author_facet Жаркін, А.Ф.
Павлов, В.Б.
Гребеніков, В.В.
author_sort Жаркін, А.Ф.
title ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ
title_short ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ
title_full ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ
title_fullStr ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ
title_full_unstemmed ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ
title_sort експериментальні дослідження контролера для керування тяговим елекродвигуном на постійних магнітах
title_alt EXPERIMENTAL RESEARCH OF THE CONTROLLER FOR CONTROL OF THE TRACTION ELECTRIC MOTOR ON PERMANENT MAGNETS
description The controller of traction electric motors on permanent magnets for vehicles in which the power transistor converter is made on the modified IGBT modules with the improved characteristics is described in this work. The use of these modules, which are widely used today in semiconductor devices of modern dual-use technology, allows to reduce the size and weight of the converter, simplify the cooling system, increase efficiency and reliability of the semiconductor converter and electric drive in general due to harsh operating conditions. Bench tests of the experimental sample of the semiconductor converter and the microprocessor control system in various operating modes, including at the maximum load corresponding to real operating conditions are made and carried out. As a result of tests, it was determined that the technical characteristics of the controller meet the requirements of such devices. The created semiconductor controller on IGBT modified modules can be used to control motors on permanent magnets and motor wheels with a nominal power of 40-50 kW, maximum - 100 kW. References 11, figures 8, tables 4.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2022
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/445
work_keys_str_mv AT žarkínaf experimentalresearchofthecontrollerforcontrolofthetractionelectricmotoronpermanentmagnets
AT pavlovvb experimentalresearchofthecontrollerforcontrolofthetractionelectricmotoronpermanentmagnets
AT grebeníkovvv experimentalresearchofthecontrollerforcontrolofthetractionelectricmotoronpermanentmagnets
AT žarkínaf eksperimentalʹnídoslídžennâkontroleradlâkeruvannâtâgovimelekrodvigunomnapostíjnihmagnítah
AT pavlovvb eksperimentalʹnídoslídžennâkontroleradlâkeruvannâtâgovimelekrodvigunomnapostíjnihmagnítah
AT grebeníkovvv eksperimentalʹnídoslídžennâkontroleradlâkeruvannâtâgovimelekrodvigunomnapostíjnihmagnítah
first_indexed 2025-09-24T17:38:07Z
last_indexed 2025-09-24T17:38:07Z
_version_ 1844167822681309184