МЕТОД ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ В РОЗПОДІЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Electric vehicles are becoming prominent nowadays and playing an important role in the transportation sector as conventional vehicles affect the environment. The rising number of vehicles requires increasing the charging stations, which affects the distribution network if placed randomly. Therefore,...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2023
Hauptverfasser: Ахмед, Ахмед Джасім, Альхафаджі, Мухаммед, Махді, Aлі Джафер
Format: Artikel
Sprache:English
Veröffentlicht: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2023
Schlagworte:
Online Zugang:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/461
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Institution

Technical Electrodynamics
id oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-461
record_format ojs
spelling oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-4612023-01-31T19:51:10Z DECISION-MAKING METHOD FOR THE OPTIMUM ALLOCATION OF CHARGING STATIONS Of ELECTRIC VEHICLE IN DISTRIBUTION NETWORKS МЕТОД ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ В РОЗПОДІЛЬНИХ МЕРЕЖАХ Ахмед, Ахмед Джасім Альхафаджі, Мухаммед Махді, Aлі Джафер optimal placement load flow charging stations losses reduction electric vehicles оптимальне розміщення вантажопотік зарядні станції зменшення втрат електромобілі Electric vehicles are becoming prominent nowadays and playing an important role in the transportation sector as conventional vehicles affect the environment. The rising number of vehicles requires increasing the charging stations, which affects the distribution network if placed randomly. Therefore, selecting the optimal place for these charging stations is very important to mitigate the effect on the distribution system. This paper presents a decision-making method to select the location of the charging station in a radial distribution system optimally. The fixed point algorithm was used for the analysis of load flow. The analysis was carried out on the 33 bus IEEE and a real case study in Iraq. The result of the charging station placement is compared with other research and showed its efficiency in work. The analysis showed the effectiveness of the proposed method in reducing the effect of charging stations on voltages and losses. References 27, Figures 10. Електричні транспортні засоби сьогодні стають помітними та відіграють важливу роль у транспортному секторі, оскільки звичайні транспортні засоби впливають на навколишнє середовище. Зростаюча кількість транспортних засобів вимагає збільшення зарядних станцій, що впливає на розподільчу мережу, якщо вони розташовані випадково. Тому вибір оптимального місця для цих зарядних станцій є дуже важливим для пом’якшення впливу на систему розподілу. У роботі представлено метод прийняття рішень для оптимального вибору розташування зарядної станції в радіальній системі розподілу. Для аналізу потоку навантаження використовувався алгоритм фіксованої точки. Аналіз проводився та перевірявся на 33 шині IEEE, а для дослідження використовувався реальний приклад в Іраку. Аналіз показав ефективність запропонованого методу щодо зменшення впливу зарядних станцій на напруги та втрати за різних умов. Бібл. 27, рис. 10, табл. 6. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2023-01-09 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/461 10.15407/techned2023.01.067 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 1 (2023): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 067 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 1 (2023): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 067 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2023.01 en https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/461/1072 Авторське право (c) 2023 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2023-01-31T19:51:10Z
collection OJS
language English
topic оптимальне розміщення
вантажопотік
зарядні станції
зменшення втрат
електромобілі
spellingShingle оптимальне розміщення
вантажопотік
зарядні станції
зменшення втрат
електромобілі
Ахмед, Ахмед Джасім
Альхафаджі, Мухаммед
Махді, Aлі Джафер
МЕТОД ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ В РОЗПОДІЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
topic_facet optimal placement
load flow
charging stations
losses reduction
electric vehicles
оптимальне розміщення
вантажопотік
зарядні станції
зменшення втрат
електромобілі
format Article
author Ахмед, Ахмед Джасім
Альхафаджі, Мухаммед
Махді, Aлі Джафер
author_facet Ахмед, Ахмед Джасім
Альхафаджі, Мухаммед
Махді, Aлі Джафер
author_sort Ахмед, Ахмед Джасім
title МЕТОД ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ В РОЗПОДІЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
title_short МЕТОД ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ В РОЗПОДІЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
title_full МЕТОД ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ В РОЗПОДІЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
title_fullStr МЕТОД ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ В РОЗПОДІЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
title_full_unstemmed МЕТОД ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ В РОЗПОДІЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
title_sort метод прийняття рішень щодо оптимального розподілу зарядних станцій електромобіля в розподільних мережах
title_alt DECISION-MAKING METHOD FOR THE OPTIMUM ALLOCATION OF CHARGING STATIONS Of ELECTRIC VEHICLE IN DISTRIBUTION NETWORKS
description Electric vehicles are becoming prominent nowadays and playing an important role in the transportation sector as conventional vehicles affect the environment. The rising number of vehicles requires increasing the charging stations, which affects the distribution network if placed randomly. Therefore, selecting the optimal place for these charging stations is very important to mitigate the effect on the distribution system. This paper presents a decision-making method to select the location of the charging station in a radial distribution system optimally. The fixed point algorithm was used for the analysis of load flow. The analysis was carried out on the 33 bus IEEE and a real case study in Iraq. The result of the charging station placement is compared with other research and showed its efficiency in work. The analysis showed the effectiveness of the proposed method in reducing the effect of charging stations on voltages and losses. References 27, Figures 10.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2023
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/461
work_keys_str_mv AT ahmedahmeddžasím decisionmakingmethodfortheoptimumallocationofchargingstationsofelectricvehicleindistributionnetworks
AT alʹhafadžímuhammed decisionmakingmethodfortheoptimumallocationofchargingstationsofelectricvehicleindistributionnetworks
AT mahdíalídžafer decisionmakingmethodfortheoptimumallocationofchargingstationsofelectricvehicleindistributionnetworks
AT ahmedahmeddžasím metodprijnâttâríšenʹŝodooptimalʹnogorozpodíluzarâdnihstancíjelektromobílâvrozpodílʹnihmerežah
AT alʹhafadžímuhammed metodprijnâttâríšenʹŝodooptimalʹnogorozpodíluzarâdnihstancíjelektromobílâvrozpodílʹnihmerežah
AT mahdíalídžafer metodprijnâttâríšenʹŝodooptimalʹnogorozpodíluzarâdnihstancíjelektromobílâvrozpodílʹnihmerežah
first_indexed 2025-09-24T17:38:09Z
last_indexed 2025-09-24T17:38:09Z
_version_ 1844167824297164800