ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ

The method of limiting stator current and voltage in a three-zone speed control system using the optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt" without using additional circuits for interior permanent magnet synchronous machine is proposed. T...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Толочко , О.І., Бовкунович , В.С., Бурмельов, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2018
Теми:
Онлайн доступ:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/621
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Репозитарії

Technical Electrodynamics
id oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-621
record_format ojs
spelling oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-6212022-12-12T08:44:43Z CURRENT AND VOLTAGE STATOR LIMITATION IN THREE-ZONE SPEED CONTROL SYSTEM OF MOTOR WITH PERMANENT MAGNETS USING OPTIMAL CONTROL STRATEGIES ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ Толочко , О.І. Бовкунович , В.С. Бурмельов, О.О. electrical drive synchronous motor permanent magnets three-zone speed control optimal control maximum torque per ampere maximum torque per volt stator current and voltage amplitude limitations електропривод синхронний двигун постійні магніти тризонне регулювання швидкості оптимальне керування максимальний момент на ампер максимальний момент на вольт обмеження координат The method of limiting stator current and voltage in a three-zone speed control system using the optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt" without using additional circuits for interior permanent magnet synchronous machine is proposed. The idea is to consistently include two dynamic-limiting blocks in the torque-forming component of the stator current, the first of which prevents the maximum permissible value of the stator current amplitude from exceeding, and the second one - the amplitude of the stator voltage. Formulas are derived for calculating the levels of the constraint without taking into account and taking into account the voltage drop of the stator at the active resistances.  References 6, figures 2. Для синхронних двигунів з вбудованими у ротор постійними магнітами запропоновано спосіб обмеження струму і напруги статора у системі тризонного регулювання швидкості із застосуванням стратегій опти-мального керування «Максимальний момент на ампер» та «Максимальний момент на вольт» без застосування додаткових контурів. Ідея полягає у послідовному включенні в канал формування завдання на моментоутво-рюючу складову струму статора двох блоків динамічного обмеження, перший з яких запобігає перевищенню максимально припустимого значення амплітудою струму статора, а другий – амплітудою напруги статора. Виведено формули для розрахунку рівнів обмеження без врахування та із врахуванням падіння напруги статора на активних опорах.  Бібл. 6, рис. 2. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2018-08-16 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/621 10.15407/techned2018.05.061 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 5 (2018): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 061 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 5 (2018): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 061 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2018.05 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/621/503 Авторське право (c) 2022 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2022-12-12T08:44:43Z
collection OJS
language Ukrainian
topic електропривод
синхронний двигун
постійні магніти
тризонне регулювання швидкості
оптимальне керування
максимальний момент на ампер
максимальний момент на вольт
обмеження координат
spellingShingle електропривод
синхронний двигун
постійні магніти
тризонне регулювання швидкості
оптимальне керування
максимальний момент на ампер
максимальний момент на вольт
обмеження координат
Толочко , О.І.
Бовкунович , В.С.
Бурмельов, О.О.
ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
topic_facet electrical drive
synchronous motor
permanent magnets
three-zone speed control
optimal control
maximum torque per ampere
maximum torque per volt
stator current and voltage amplitude limitations
електропривод
синхронний двигун
постійні магніти
тризонне регулювання швидкості
оптимальне керування
максимальний момент на ампер
максимальний момент на вольт
обмеження координат
format Article
author Толочко , О.І.
Бовкунович , В.С.
Бурмельов, О.О.
author_facet Толочко , О.І.
Бовкунович , В.С.
Бурмельов, О.О.
author_sort Толочко , О.І.
title ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
title_short ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
title_full ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
title_fullStr ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
title_full_unstemmed ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
title_sort обмеження струму і напруги статора в системі тризонного регулювання швидкості двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування
title_alt CURRENT AND VOLTAGE STATOR LIMITATION IN THREE-ZONE SPEED CONTROL SYSTEM OF MOTOR WITH PERMANENT MAGNETS USING OPTIMAL CONTROL STRATEGIES
description The method of limiting stator current and voltage in a three-zone speed control system using the optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt" without using additional circuits for interior permanent magnet synchronous machine is proposed. The idea is to consistently include two dynamic-limiting blocks in the torque-forming component of the stator current, the first of which prevents the maximum permissible value of the stator current amplitude from exceeding, and the second one - the amplitude of the stator voltage. Formulas are derived for calculating the levels of the constraint without taking into account and taking into account the voltage drop of the stator at the active resistances.  References 6, figures 2.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2018
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/621
work_keys_str_mv AT toločkooí currentandvoltagestatorlimitationinthreezonespeedcontrolsystemofmotorwithpermanentmagnetsusingoptimalcontrolstrategies
AT bovkunovičvs currentandvoltagestatorlimitationinthreezonespeedcontrolsystemofmotorwithpermanentmagnetsusingoptimalcontrolstrategies
AT burmelʹovoo currentandvoltagestatorlimitationinthreezonespeedcontrolsystemofmotorwithpermanentmagnetsusingoptimalcontrolstrategies
AT toločkooí obmežennâstrumuínaprugistatoravsistemítrizonnogoregulûvannâšvidkostídvigunazpostíjnimimagnítamiprivikoristanníoptimalʹnihstrategíjkeruvannâ
AT bovkunovičvs obmežennâstrumuínaprugistatoravsistemítrizonnogoregulûvannâšvidkostídvigunazpostíjnimimagnítamiprivikoristanníoptimalʹnihstrategíjkeruvannâ
AT burmelʹovoo obmežennâstrumuínaprugistatoravsistemítrizonnogoregulûvannâšvidkostídvigunazpostíjnimimagnítamiprivikoristanníoptimalʹnihstrategíjkeruvannâ
first_indexed 2025-09-24T17:38:26Z
last_indexed 2025-09-24T17:38:26Z
_version_ 1844167842775171072