ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
The method of limiting stator current and voltage in a three-zone speed control system using the optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt" without using additional circuits for interior permanent magnet synchronous machine is proposed. T...
Збережено в:
| Дата: | 2018 |
|---|---|
| Автори: | , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ
2018
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/621 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Technical Electrodynamics |
Репозитарії
Technical Electrodynamics| id |
oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-621 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-6212022-12-12T08:44:43Z CURRENT AND VOLTAGE STATOR LIMITATION IN THREE-ZONE SPEED CONTROL SYSTEM OF MOTOR WITH PERMANENT MAGNETS USING OPTIMAL CONTROL STRATEGIES ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ Толочко , О.І. Бовкунович , В.С. Бурмельов, О.О. electrical drive synchronous motor permanent magnets three-zone speed control optimal control maximum torque per ampere maximum torque per volt stator current and voltage amplitude limitations електропривод синхронний двигун постійні магніти тризонне регулювання швидкості оптимальне керування максимальний момент на ампер максимальний момент на вольт обмеження координат The method of limiting stator current and voltage in a three-zone speed control system using the optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt" without using additional circuits for interior permanent magnet synchronous machine is proposed. The idea is to consistently include two dynamic-limiting blocks in the torque-forming component of the stator current, the first of which prevents the maximum permissible value of the stator current amplitude from exceeding, and the second one - the amplitude of the stator voltage. Formulas are derived for calculating the levels of the constraint without taking into account and taking into account the voltage drop of the stator at the active resistances. References 6, figures 2. Для синхронних двигунів з вбудованими у ротор постійними магнітами запропоновано спосіб обмеження струму і напруги статора у системі тризонного регулювання швидкості із застосуванням стратегій опти-мального керування «Максимальний момент на ампер» та «Максимальний момент на вольт» без застосування додаткових контурів. Ідея полягає у послідовному включенні в канал формування завдання на моментоутво-рюючу складову струму статора двох блоків динамічного обмеження, перший з яких запобігає перевищенню максимально припустимого значення амплітудою струму статора, а другий – амплітудою напруги статора. Виведено формули для розрахунку рівнів обмеження без врахування та із врахуванням падіння напруги статора на активних опорах. Бібл. 6, рис. 2. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2018-08-16 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/621 10.15407/techned2018.05.061 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 5 (2018): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 061 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 5 (2018): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 061 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2018.05 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/621/503 Авторське право (c) 2022 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| institution |
Technical Electrodynamics |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2022-12-12T08:44:43Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| topic |
електропривод синхронний двигун постійні магніти тризонне регулювання швидкості оптимальне керування максимальний момент на ампер максимальний момент на вольт обмеження координат |
| spellingShingle |
електропривод синхронний двигун постійні магніти тризонне регулювання швидкості оптимальне керування максимальний момент на ампер максимальний момент на вольт обмеження координат Толочко , О.І. Бовкунович , В.С. Бурмельов, О.О. ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ |
| topic_facet |
electrical drive synchronous motor permanent magnets three-zone speed control optimal control maximum torque per ampere maximum torque per volt stator current and voltage amplitude limitations електропривод синхронний двигун постійні магніти тризонне регулювання швидкості оптимальне керування максимальний момент на ампер максимальний момент на вольт обмеження координат |
| format |
Article |
| author |
Толочко , О.І. Бовкунович , В.С. Бурмельов, О.О. |
| author_facet |
Толочко , О.І. Бовкунович , В.С. Бурмельов, О.О. |
| author_sort |
Толочко , О.І. |
| title |
ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ |
| title_short |
ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ |
| title_full |
ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ |
| title_fullStr |
ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ |
| title_full_unstemmed |
ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ |
| title_sort |
обмеження струму і напруги статора в системі тризонного регулювання швидкості двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування |
| title_alt |
CURRENT AND VOLTAGE STATOR LIMITATION IN THREE-ZONE SPEED CONTROL SYSTEM OF MOTOR WITH PERMANENT MAGNETS USING OPTIMAL CONTROL STRATEGIES |
| description |
The method of limiting stator current and voltage in a three-zone speed control system using the optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt" without using additional circuits for interior permanent magnet synchronous machine is proposed. The idea is to consistently include two dynamic-limiting blocks in the torque-forming component of the stator current, the first of which prevents the maximum permissible value of the stator current amplitude from exceeding, and the second one - the amplitude of the stator voltage. Formulas are derived for calculating the levels of the constraint without taking into account and taking into account the voltage drop of the stator at the active resistances. References 6, figures 2. |
| publisher |
Інститут електродинаміки НАН України, Київ |
| publishDate |
2018 |
| url |
https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/621 |
| work_keys_str_mv |
AT toločkooí currentandvoltagestatorlimitationinthreezonespeedcontrolsystemofmotorwithpermanentmagnetsusingoptimalcontrolstrategies AT bovkunovičvs currentandvoltagestatorlimitationinthreezonespeedcontrolsystemofmotorwithpermanentmagnetsusingoptimalcontrolstrategies AT burmelʹovoo currentandvoltagestatorlimitationinthreezonespeedcontrolsystemofmotorwithpermanentmagnetsusingoptimalcontrolstrategies AT toločkooí obmežennâstrumuínaprugistatoravsistemítrizonnogoregulûvannâšvidkostídvigunazpostíjnimimagnítamiprivikoristanníoptimalʹnihstrategíjkeruvannâ AT bovkunovičvs obmežennâstrumuínaprugistatoravsistemítrizonnogoregulûvannâšvidkostídvigunazpostíjnimimagnítamiprivikoristanníoptimalʹnihstrategíjkeruvannâ AT burmelʹovoo obmežennâstrumuínaprugistatoravsistemítrizonnogoregulûvannâšvidkostídvigunazpostíjnimimagnítamiprivikoristanníoptimalʹnihstrategíjkeruvannâ |
| first_indexed |
2025-09-24T17:38:26Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:38:26Z |
| _version_ |
1844167842775171072 |