ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ

The results of modeling a permanent magnet motor are given, which can be used instead of an internal combustion engine for mini cars. The dimensions of the magnetic system of the electric motor and the values of the electromagnetic torque are determined, taking into account the mass and dimensions p...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Гребеніков , В.В., Приймак , М.В.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2018
Теми:
Онлайн доступ:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/625
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Репозитарії

Technical Electrodynamics
id oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-625
record_format ojs
spelling oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-6252022-12-12T08:44:43Z DESIGN OF THE ELECTRIC MOTOR WITH PERMANENT MAGNETS FOR ELECTRIC VEHICLE ACCORDING THE DRIVING CYCLE ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ Гребеніков , В.В. Приймак , М.В. electric motor with permanent magnets driving cycle optimal geometry of the rotor електродвигун з постійними магнітами їздовий цикл оптимальна геометрія ротора The results of modeling a permanent magnet motor are given, which can be used instead of an internal combustion engine for mini cars. The dimensions of the magnetic system of the electric motor and the values of the electromagnetic torque are determined, taking into account the mass and dimensions parameters of the electric vehicle and the European driving cycle. The optimal thickness of the magnets is determined, at which the specified value of the electromagnetic moment is ensured, as well as the optimum performance of the circulation pump, at which a given current density and optimal liquid cooling are provided. All calculations are performed in MotorSolve and Magnet, provided by Infolytica.  References 4, figures 6. Наведено результати моделювання електродвигуна з постійними магнітами, який може бути використаний замість двигуна внутрішнього згоряння для автомобілів класу міні. Визначено розміри магнітної системи елек-тродвигуна і значення електромагнітного моменту з урахуванням масогабаритних параметрів електромобіля і європейського їздового циклу. Визначено оптимальну товщину магнітів, за якої забезпечується задане зна-чення електромагнітного моменту, а також оптимальну продуктивність циркуляційного насоса, при якій за-безпечується задана щільність струму і оптимальне рідинне охолодження. Всі розрахунки виконано в пакетах MotorSolve і Magnet, наданих компанією Infolytica.  Бібл. 4, рис. 6. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2018-08-16 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/625 10.15407/techned2018.05.065 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 5 (2018): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 065 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 5 (2018): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 065 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2018.05 en https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/625/507 Авторське право (c) 2022 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2022-12-12T08:44:43Z
collection OJS
language English
topic електродвигун з постійними магнітами
їздовий цикл
оптимальна геометрія ротора
spellingShingle електродвигун з постійними магнітами
їздовий цикл
оптимальна геометрія ротора
Гребеніков , В.В.
Приймак , М.В.
ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ
topic_facet electric motor with permanent magnets
driving cycle
optimal geometry of the rotor
електродвигун з постійними магнітами
їздовий цикл
оптимальна геометрія ротора
format Article
author Гребеніков , В.В.
Приймак , М.В.
author_facet Гребеніков , В.В.
Приймак , М.В.
author_sort Гребеніков , В.В.
title ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ
title_short ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ
title_full ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ
title_fullStr ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ
title_full_unstemmed ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ
title_sort проектування електродвигуна з постійними магнітами для електромобілів з урахуванням їздового циклу
title_alt DESIGN OF THE ELECTRIC MOTOR WITH PERMANENT MAGNETS FOR ELECTRIC VEHICLE ACCORDING THE DRIVING CYCLE
description The results of modeling a permanent magnet motor are given, which can be used instead of an internal combustion engine for mini cars. The dimensions of the magnetic system of the electric motor and the values of the electromagnetic torque are determined, taking into account the mass and dimensions parameters of the electric vehicle and the European driving cycle. The optimal thickness of the magnets is determined, at which the specified value of the electromagnetic moment is ensured, as well as the optimum performance of the circulation pump, at which a given current density and optimal liquid cooling are provided. All calculations are performed in MotorSolve and Magnet, provided by Infolytica.  References 4, figures 6.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2018
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/625
work_keys_str_mv AT grebeníkovvv designoftheelectricmotorwithpermanentmagnetsforelectricvehicleaccordingthedrivingcycle
AT prijmakmv designoftheelectricmotorwithpermanentmagnetsforelectricvehicleaccordingthedrivingcycle
AT grebeníkovvv proektuvannâelektrodvigunazpostíjnimimagnítamidlâelektromobílívzurahuvannâmízdovogociklu
AT prijmakmv proektuvannâelektrodvigunazpostíjnimimagnítamidlâelektromobílívzurahuvannâmízdovogociklu
first_indexed 2025-09-24T17:38:27Z
last_indexed 2025-09-24T17:38:27Z
_version_ 1844167843304701952