СТАБІЛІЗАЦІЯ НАПРУГИ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ

The possibility of increasing the efficiency of the DC electric rail traction system due to the use of active rectifiers – voltage sources on traction substations for voltage stabilization on the electric rolling stock pantograph is substantiated. The calculation formulas allowing determining the tr...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Тугай , Д.В., Жемеров, Г.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2018
Теми:
Онлайн доступ:https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/637
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Technical Electrodynamics

Репозитарії

Technical Electrodynamics
id oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-637
record_format ojs
spelling oai:ojs2.ted.new-point.com.ua:article-6372022-12-12T08:44:43Z THE OVERHEAD LINE VOLTAGE STABILIZATION TO INCREASE THE EFFICIENCY OF THE DC ELECTRIC RAIL TRACTION SYSTEM СТАБІЛІЗАЦІЯ НАПРУГИ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ Тугай , Д.В. Жемеров, Г.Г. voltage stabilization overhead line pantograph efficiency стабілізація напруги контактна мережа трумоприймач коефіцієнт корисної дії The possibility of increasing the efficiency of the DC electric rail traction system due to the use of active rectifiers – voltage sources on traction substations for voltage stabilization on the electric rolling stock pantograph is substantiated. The calculation formulas allowing determining the trajectories of the voltage stabilization on the rolling stock pantograph depending on the position of the electric train are obtained. These formulas allow us to determine for the two stabilization methods – «synchronous» and «asynchronous».  References 5, figures 4, table 1. Обґрунтовано можливість збільшення коефіцієнта корисної дії контактної мережі постійного струму за рахунок використання активних випрямлячів – джерел напруги (АВДН) у силовому обладнанні тягових підстанцій для стабілізації напруги на струмоприймачі електрорухомого складу. Одержано розрахункові формули, що да-ють можливість розраховувати траєкторії стабілізації напруги на струмоприймачі рухомого складу в залежності від положення електропоїзда на міжпідстанційній ділянці, для двох способів стабілізації – «синхронного» і «асинхронного».  Бібл. 5, рис. 4, табл. 1. Інститут електродинаміки НАН України, Київ 2018-08-16 Article Article application/pdf https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/637 10.15407/techned2018.05.088 Tekhnichna Elektrodynamika; No. 5 (2018): TEKHNICHNA ELEKTRODYNAMIKA; 088 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; № 5 (2018): ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА; 088 2218-1903 1607-7970 10.15407/techned2018.05 uk https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/637/518 Авторське право (c) 2022 ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
institution Technical Electrodynamics
baseUrl_str
datestamp_date 2022-12-12T08:44:43Z
collection OJS
language Ukrainian
topic стабілізація напруги
контактна мережа
трумоприймач
коефіцієнт корисної дії
spellingShingle стабілізація напруги
контактна мережа
трумоприймач
коефіцієнт корисної дії
Тугай , Д.В.
Жемеров, Г.Г.
СТАБІЛІЗАЦІЯ НАПРУГИ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ
topic_facet voltage stabilization
overhead line
pantograph
efficiency
стабілізація напруги
контактна мережа
трумоприймач
коефіцієнт корисної дії
format Article
author Тугай , Д.В.
Жемеров, Г.Г.
author_facet Тугай , Д.В.
Жемеров, Г.Г.
author_sort Тугай , Д.В.
title СТАБІЛІЗАЦІЯ НАПРУГИ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ
title_short СТАБІЛІЗАЦІЯ НАПРУГИ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ
title_full СТАБІЛІЗАЦІЯ НАПРУГИ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ
title_fullStr СТАБІЛІЗАЦІЯ НАПРУГИ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ
title_full_unstemmed СТАБІЛІЗАЦІЯ НАПРУГИ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ТЯГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ
title_sort стабілізація напруги контактної мережі для підвищення енергоефективності системи електричної тяги постійного струму
title_alt THE OVERHEAD LINE VOLTAGE STABILIZATION TO INCREASE THE EFFICIENCY OF THE DC ELECTRIC RAIL TRACTION SYSTEM
description The possibility of increasing the efficiency of the DC electric rail traction system due to the use of active rectifiers – voltage sources on traction substations for voltage stabilization on the electric rolling stock pantograph is substantiated. The calculation formulas allowing determining the trajectories of the voltage stabilization on the rolling stock pantograph depending on the position of the electric train are obtained. These formulas allow us to determine for the two stabilization methods – «synchronous» and «asynchronous».  References 5, figures 4, table 1.
publisher Інститут електродинаміки НАН України, Київ
publishDate 2018
url https://techned.org.ua/index.php/techned/article/view/637
work_keys_str_mv AT tugajdv theoverheadlinevoltagestabilizationtoincreasetheefficiencyofthedcelectricrailtractionsystem
AT žemerovgg theoverheadlinevoltagestabilizationtoincreasetheefficiencyofthedcelectricrailtractionsystem
AT tugajdv stabílízacíânaprugikontaktnoímerežídlâpídviŝennâenergoefektivnostísistemielektričnoítâgipostíjnogostrumu
AT žemerovgg stabílízacíânaprugikontaktnoímerežídlâpídviŝennâenergoefektivnostísistemielektričnoítâgipostíjnogostrumu
AT tugajdv overheadlinevoltagestabilizationtoincreasetheefficiencyofthedcelectricrailtractionsystem
AT žemerovgg overheadlinevoltagestabilizationtoincreasetheefficiencyofthedcelectricrailtractionsystem
first_indexed 2025-09-24T17:38:28Z
last_indexed 2025-09-24T17:38:28Z
_version_ 1844167844787388416