Управління якістю освітніх послуг з точки зору батьків як зацікавлених сторін
Introduction. Quality is crucial for education as competition in the education services market is steadily intensifying. The critical attitude of participants in education requires improving the quality of work of educational organizations, their effectiveness and efficiency. Those educational organ...
Gespeichert in:
| Datum: | 2020 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Kodrin, Lidija |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | English |
| Veröffentlicht: |
Dr. Viktor Koval
2020
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/130 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics Ecology Socium |
Institution
Economics Ecology SociumÄhnliche Einträge
-
Вплив теорії зацікавлених сторін на управлінський облік
von: Редченко, К.І.
Veröffentlicht: (2008) -
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
von: Парсяк, К.
Veröffentlicht: (2012) -
Побудова системи управління якістю освітніх послуг у структурному підрозділі ВНЗ
von: Парсяк, К.
Veröffentlicht: (2013) -
Розробка концептуальної моделі як засобу формування ефективних систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
von: Trachenko, Liudmyla, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦТВА
von: Kalinichenko, Olena
Veröffentlicht: (2025)