Теоретичні засади дослідження соціального підприємництва в контексті маркетингу 3.0
Introduction. Modern development of socio-economic sector makes adjustments to market environment. Enterprises require expansion of their activities and feel necessity to diversify risks. Satisfaction of consumer needs is accompanied by introduction of innovations in various areas. Focusing on marke...
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автори: | Seleznоva, Olha, Boiko, Olena, Bondar, Victoria |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Dr. Viktor Koval
2020
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/133 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics Ecology Socium |
Репозитарії
Economics Ecology SociumСхожі ресурси
-
СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ЯК РУШІЙНА СИЛА ДЛЯ ЗРОСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙ
за авторством: Antoniuk, D., та інші
Опубліковано: (2023) -
Формування та використання соціального потенціалу сталого розвитку: концептуальні підходи
за авторством: Новікова, О.Ф.
Опубліковано: (2013) -
Теоретичні аспекти дослідження структурних трансформацій ринку праці
за авторством: Ільїч, Л.М.
Опубліковано: (2013) -
Регіональна соціальна політика підвищення рівня та якості життя населення України
за авторством: Родченко, В.Б.
Опубліковано: (2013) -
Феномен корпоративної культури в системі соціальних важелів якісного розвитку трудового потенціалу
за авторством: Семикіна, М.В.
Опубліковано: (2013)