Інтеграційний підхід до використання логістичного маркетингу в системі товарних ринків
Aim and tasks. The purpose of the research is to substantiate the methodological approach to the impact of the integration model of logistics marketing on the effectiveness of reproduction processes in the system of commodity markets. The main objectives of the study are: to determine the essence of...
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автори: | Tarakanov, Mykola, Lozova, Tetiana, Uzun, Ivan |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Dr. Viktor Koval
2020
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/142 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics Ecology Socium |
Репозитарії
Economics Ecology SociumСхожі ресурси
-
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
за авторством: Пойта, Ірина, та інші
Опубліковано: (2019) -
ОПТОЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА АВТОМАТИЗОВАНОГО КЕРУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
за авторством: Дорощенков, Г. Д., та інші
Опубліковано: (2017) -
Неокласична теорія ідентифікації структури ринків енергії
за авторством: Strelkov M.T.
Опубліковано: (2000) -
Неокласична теорія регулювання структури ринків енергії
за авторством: Strelkov M.T.
Опубліковано: (2000) -
Відтворювальна функція товарних ринків
за авторством: Лисюк, В.М.
Опубліковано: (2011)