Сучасні підходи щодо формування аналітичного інструментарію маркетингової політики підприємств України
Introduction. The main trends of Ukrainian economy such as globalization, strengthening of the role of integration associations, ecologization and socialization of economic activity leads to the question of improving the marketing policy and using the most effective tools for Ukrainian companies. It...
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | Andryeyeva, Natalya, Zinkovska, Daria |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Dr. Viktor Koval
2017
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/22 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics Ecology Socium |
Репозитарії
Economics Ecology SociumСхожі ресурси
-
РОЛЬ СТРАТЕГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
за авторством: Poita, Iryna, та інші
Опубліковано: (2022) -
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
за авторством: Пойта, Ірина, та інші
Опубліковано: (2019) -
Порівняльний аналіз енергозберігаючої політики в країнах Європи: висновки для України
за авторством: Zhovtyansky V.A., та інші
Опубліковано: (2001) -
СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
за авторством: Poita, Iryna
Опубліковано: (2024) -
Нові підходи до обліку та контролю зобов’язань за податками і зборами в умовах реформування податкової системи України
за авторством: Матвієнко, Т.О.
Опубліковано: (2010-11-09)