Сучасні підходи щодо формування аналітичного інструментарію маркетингової політики підприємств України
Introduction. The main trends of Ukrainian economy such as globalization, strengthening of the role of integration associations, ecologization and socialization of economic activity leads to the question of improving the marketing policy and using the most effective tools for Ukrainian companies. It...
Gespeichert in:
| Datum: | 2017 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Andryeyeva, Natalya, Zinkovska, Daria |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | English |
| Veröffentlicht: |
Dr. Viktor Koval
2017
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/22 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics Ecology Socium |
Institution
Economics Ecology SociumÄhnliche Einträge
-
РОЛЬ СТРАТЕГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
von: Poita, Iryna, et al.
Veröffentlicht: (2022) -
ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
von: Пойта, Ірина, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Порівняльний аналіз енергозберігаючої політики в країнах Європи: висновки для України
von: Zhovtyansky V.A., et al.
Veröffentlicht: (2001) -
СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
von: Poita, Iryna
Veröffentlicht: (2024) -
Нові підходи до обліку та контролю зобов’язань за податками і зборами в умовах реформування податкової системи України
von: Матвієнко, Т.О.
Veröffentlicht: (2010-11-09)