Сучасні підходи щодо формування аналітичного інструментарію маркетингової політики підприємств України
Introduction. The main trends of Ukrainian economy such as globalization, strengthening of the role of integration associations, ecologization and socialization of economic activity leads to the question of improving the marketing policy and using the most effective tools for Ukrainian companies. It...
Gespeichert in:
| Datum: | 2017 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Andryeyeva, Natalya, Zinkovska, Daria |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | English |
| Veröffentlicht: |
Dr. Viktor Koval
2017
|
| Online Zugang: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/22 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Economics Ecology Socium |
Institution
Economics Ecology SociumÄhnliche Einträge
-
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
von: Чеботарев, В.А.
Veröffentlicht: (2015) -
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
von: Chebotarov, Viacheslav A.
Veröffentlicht: (2015) -
Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
von: Ротанов, Г.М.
Veröffentlicht: (2013) -
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
von: Телишевська, Л.І.
Veröffentlicht: (2011) -
Напрями формування сучасного інструментарію державної політики стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності
von: Прокоф'єв, А.О.
Veröffentlicht: (2007)